voidDraw() Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Hei! Min stasjonære pc har følgende spesifikasjoner: Asus M4A88T-M AMD Athlon X4 635 Corsair Dominator DDR3 1600MHz Sapphire Radeon HD 6870 Windows 7 Professional 64bit SP1 ----------------------------------------------- Problemet: Får ikke internet med den innebygde LAN kontrolleren. Dette skjedde overnatten og ingen nye forandringer har blitt gjort på maskinen. Oransj diode bak på nettverkskortet lyser hele tiden. Grønn har ikke lyst i det hele tatt. ----------------------------------------------- Dette har blitt prøvd: * Resette cmos * Legge inn drivere på nytt. Fullfører aldri da installasjonsveiviseren aldri finner nettverkskortet. * Sjekket enhetsbehandling. Kortet dukker ikke opp her i det hele tatt. * Ta ut strømmen i 10min, for deretter å koble til strøm igjen. * Sjekket at jeg får internet med den samme patchekabelen. Har noen en formening om hva jeg bør gjøre videre mtp feilsøking? Eller bør jeg sende i retur asap? mvh Marius Endret 31. august 2011 av MarB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå