Roundsound Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Har seg slik at jeg har begynt å ta Big Mass weight gainer med sjokoladesmak. Skal blande tre skjeer i 3,5dl vann. "Amazing taste" står det. Problemet er at det smaker så vondt og ekkelt at jeg nesten ikke klarer å drikke det, holder på å kaste opp hver gang, og det er ikke noe gøy. Noen som har tips for å få det til å smake bedre? Kan man blande med melk? Tilsette noe ekstra i shaken. Skal liksom drikke dette tre ganger om dagen, og det går ikke. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 De fleste shakes smaker bedre med melk Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 som regel smaker ingen tilskudd godt i starten. de blir bedre med melk ja, men du venner deg til smaken etterhvert. jeg måtte holde for nesen når jeg drakk de i starten for å ikke smake det, men nå går det ned uten problem, både med vann og med melk;P hang in there! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bland det med melk og bruk mer væske enn det som står på pakken. Jo mer du bruker jo mindre smaker det. Du kan også vurdere å tilsette skjoladepulver som Oboy eller lignende for å gi det enn litt annen smak. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Fant og ut at den smakte "#¤% når du bruker vann, den er brukbar når du bruker melk. Kjøpte jordbær ved en feil, anbefaler den. Smaker kanskje mer sukker enn jordbær, men er bedre en sjokoladesmaken. Ble positivt overrasket av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå