Gå til innhold

BK: Rasteplassen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Svein - lite av interesse i/på himmelen - en sky eller to hadde gjort underverker, men de kommer neppe på bestillling - hvis du ikke har noen på lur i PS da? Ellers er det et gjennomført og godt bilde. En sterk 4`er denne gangen også :D

Lenke til kommentar

Eksponering som er helt etter min smak og bildet framstår veldig klart med gode farger.

Fint å se den gode kvaliteten som objektivet yter, selv om bildet er beskjært så det blir vanskelig å vite om kvaliteten ute i kantene.

Må si meg enig i det som er sagt om komposisjonen og jeg også havner på terningkast 4.

Lenke til kommentar

Her er det mye jeg liker - fin sommerstemning med maisåker og blå himme, gode farger, fint lys og fin dybdeskarphet som gir mange fine detaljer over det hele. :)

Som flere er inne på, er også jeg litt usikker på kompen. Litt vanskelig å helt se hva som gjør det, men jeg tror det er noe med treet som blir litt tungt i høyre side, og benken som tilsynelatende står nesten rett overfor treet, om enn litt på skrå ift det....jeg føler at det blir noe litt massivt over bildet som ikke helt kler stemningen ellers..., men kanskje er det akkurat det du vil ha frem, for det jeg vet...

Jeg ville gjerne, om mulig, gått litt mot høyre og fått en annen vinkling på benken og åkeren....., tror jeg...;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...