pegg Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 jeg fikk smørbukk første gangen jeg bestilte og et sitrondrops andre gangen :smile: Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Handla vifter og annet stæsj for bortimot 2000 kr... fikk med en appelsin "karamell", og en sitron "karamell" ... nammenamm :smile: Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 hehehe jeg fikk også drops når jeg kjøpte meg enermax :smile: **smatt smatt** Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg fikk sitrondrops da jeg bestilte artic silver og sandpapir! God å suge på under planskiping! :smile: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jobben fikk drops med de nye stolene til et åpent område... den spiste jeg, måtte jo ha litt igjen for å montere en PC i den meget fordømte stropphengingsmekanismen under de j*vvla borda Jepp, el.nikk er kult. Har ikke tenkt meg det som jobb, men har drevet med det som hobby sånn ca siden jeg ble født(så lenge jeg kan huske). Husker jeg mekka slik at man kunne styre en lekebil med kontrollene til en bilbane når jeg var fem år ellerno, riktignok kortslutta jeg batteriet på bilen, menmen... Hev sammen en krets rundt en teller jeg hadde ligende, nå styrer HDD-LEDen tre andre LEDer som kjører på 1/4, 1/8 og 1/16 av HDD, montert inni en sykkelrefleks foran på kassa. Bytter dem vel ut mot en RGB-LED hvis jeg gidder. Har også laget en fanmod med kommutator, slik at den ene halvrotasjonen er grønn og den andre rød (mer el.mekk egentlig). Har også gjort en del gøy med høyspenning, bruker en gammel skjerm til å brenne papir og kjøre div. lysrør. Hm, nå begunner jeg vel å vandre litt offtopic her... Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg fikk jorbærdrops med i pakken da jeg bestilte mitt Chieftec Dragon Da01-WD kabinett! :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hei Turbel! Lagt igjenn millioner av penger? Vel,kva pc/data utstyr har du..? :wink: Lenke til kommentar
daho Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg fikk med smørbukk jeg. Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 fekk et solberdrops(type mjuk) kjekt å få god service Go microplex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå