thomasolsen Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg bestillte et katodelysrør fra microplex.no og fikk et sitrondrops (en av de myke sortene) med i pakken. Jeg vet ikke hvorfor men jeg måtte bare flire! Er det noen andre som har bestilt fra http://www.Microplex.no og fått noe lignende? Lenke til kommentar
InferniCa Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg bestilte en ThermalTake GoldenOrb fra http://www.microplex.no, og fikk med en med sitron-smak også. PS: Den var jo litt god da... Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Tøft! Da var det ikke bare jeg som fikk spesialbehandling! Lenke til kommentar
Vile Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg bestillte kabinett og litt annet derfra, og fikk en kjærlighet (på pinne) med, tror de sender med større godteri hvis du handler for mer. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg fikk fersken smak med viftene mine. Jeg digger slike detaljer! Det skal de ha skryt for. De kan være litt vimsete av og til, men det fikser de fort opp i. Fikk ikke alt jeg hadde bestilt en gang... Lenke til kommentar
InferniCa Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Enig med deg Carleone. Bra service, men litt vimsete. Har bestilt 3 ting derfra, og 2 har vært feil! Fikk feil farge på Kabinett, og feil vifte. Fikk evid opp det med vifta da. Fikk ett ThermalTake active Cooling Kit gratis! Lenke til kommentar
umy Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 nå har jeg handlet fra microplex 3 ganger.. har fått med godteri hver gang :smile: servicen synes jeg er bra... de har enda ikke gitt meg noe feil.. men hvis jeg får en sånn ThermalTake active Cooling Kit gratis hvsi de sender no feil, håper jeg at de sender feil neste gang :smile: [ Denne Melding var redigert av: umy på 2002-02-06 14:19 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg har handal 2 ganger der og ikke fått noe utenom varene mine. Snufs.. Vil ha drops jeg og.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Ha ha fikk 2 lakris karameller fra datorbutikken Noen som har fått 3? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Bestilte en hel pc i fra Databutikken og fikk ingenting ekstra med delene :sad: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: Corleone skrev (2002-02-06 23:44):Bestilte en hel pc i fra Databutikken og fikk ingenting ekstra med delene :sad: Jeg fikk med drop sammen med XP prosessoren min som er hjærnedød nå etter et ublit møte med uforusett varme... Lenke til kommentar
blackice Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: blackice skrev (2002-02-06 23:47): Quote: Corleone skrev (2002-02-06 23:44): Bestilte en hel pc i fra Databutikken og fikk ingenting ekstra med delene :sad: Jeg fikk med drops sammen med XP prosessoren min som er hjærnedød nå etter et ublit møte med uforusett varme... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Vet dere hva en katode egentlig er? Er en del av en diode. De finnes også i TVèr , de er bygd opp av en elektron kanon som fyrer elektroner som blir bøyd av et magnetfelt som gir oss Tv-bilde En diode består av en anode og en katode og en PN overgang. (PN= positive negative) Den sperrer i en retning og leder i en ledning. Det finnes også zenerdioder som bare leder hvis spenningen blir over 0.6V. (Grunnen er kanskje at det er en lysdiode lignende sak, men litt om elektronikk kan ikke skade) Finnes mye kul elektronikk så Jeg skjøner ikke hvorfor alle skal utdanne seg innen Data, og ikke elektronikk. Vedder nesten på at jeg har skrevet noe feil her , men elektronikk er kult! Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Fikk drops med bringebærsmak med papst-viften min av microplelx :smile: Har forresten elektronikkutdannelse... minst like kult som it:) Lenke til kommentar
Laka Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Har bestillt en god del varer fra microplex - har fått med drops, kjærlighet + alle forskjellige smaker...+ de har glimrende service!! mvh, Lasse Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 14:15, CFD skrev:Det finnes også zenerdioder som bare leder hvis spenningen blir over 0.6V. Zenerdioder leder i sperreretningen, men kommer i alle varianter (3V, 5,6V, 9V, 12V osv.) og ikke bare i 0,6V. Dette er derimot minstespenningen på en silisiumsdiode for at den skal begynne å lede. Elektronikk ER gøy! Mvh SpirreVipp Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Zenerdioder leder i sperreretningen, men kommer i alle varianter (3V, 5,6V, 9V, 12V osv.) og ikke bare i 0,6V. Dette er derimot minstespenningen på en silisiumsdiode for at den skal begynne å lede. Elektronikk ER gøy! Mvh SpirreVipp Endelig noen som er enig med meg, har sagt til alle at elektronikk er kult ,men alle skal utdanne seg innen data og it. Skal fårhåpentligvis inn i militæret som serviceeltronikker lærling. En annen ting: Mye innen IT er så uforutsigbart , mens elektrofagene er det bruk for uansett hvordan verden vrir seg. Lenke til kommentar
TheCh0sen Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Jeg har handlet fra microplex 2 ganger og fått sitrondrops. Kjøpte chiftech fra ,ulticom og fikk en pose med fersken karameller. God service det!!!! :grin: Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 HEYYH!! Dette er urettferdig! Jeg vil også ha drops!! :sad: Har lagt igjen millioner av penger hos både databutikken og microplex uten å få så mye som en halv liten drops! Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 hehe jeg fikk en smørbukk! mmmm :smile: hos microplex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå