Gå til innhold

Billig og flink frisørsalong i Bergen


Anbefalte innlegg

Hei!

Har nettopp flyttet til Bergen som student, og har som studenter flest lite råd til det meste. Jeg har nå siden begynnelsen av tenårene stripet håret mitt (blonde striper), og det blir så fint! Man får virkelig spill i håret i motsetning til å bare ha en kjedelig farge. Jeg har ganske mye hår også, det er langt og ganske tykt så når jeg har vært på frisørsalong i hjembyen min har det nesten alltid blitt ca 1500kr eller mer. Men da brukte mamma å betale for det :)

 

Jeg har aldri farget håret hjemme før, og jeg tror ikke det ville gått så bra. Både fordi jeg har så mye hår, men også fordi jeg har rødskjær i håret som gjør at det er vanskelig å få fargen til å sitte og bli sånn som man vil. Jeg tørr altså ikke ta sjansen på å gjøre det selv, og vil gjerne gjøre det på salong. Dessuten blir det ferdige produktet mye bedre på salong.

 

Spørsmålet mitt er om det er noen som kjenner til en god frisørsalong i Bergen som ikke koster mer enn maks 1000kr for klipp og striping? Om noen har personlig erfaring så ville det være flott. Jeg vil liksom ikke brukte penger på en salong der frisørene ikke er noe flinke.

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åååh.. Jeg så nettopp en reklame for striping og klipp for 700 eller rundt der. Jeg lurer på om det var Cut the Crap i bunnen av trappene ved Johanneskirken, men jeg skal ikke si meg 100% sikker. Men jeg er 70% sikker.

 

Jeg kan komme tilbake til deg på det i morgen, om du ikke har mulighet til å sjekke selv.

Lenke til kommentar

Åååh.. Jeg så nettopp en reklame for striping og klipp for 700 eller rundt der. Jeg lurer på om det var Cut the Crap i bunnen av trappene ved Johanneskirken, men jeg skal ikke si meg 100% sikker. Men jeg er 70% sikker.

 

Jeg kan komme tilbake til deg på det i morgen, om du ikke har mulighet til å sjekke selv.

Ja den salongen har jeg og sett, men spørsmålet er om den er noe bra? Fordi jeg har også sett veldig mange steder der de tilbyr syke priser for en klipp, men som er eid av en eller annen tvilsom fyr fra Midtøsten. Er liksom ikke helt det jeg er på utkikk etter. Så du har ikke noe personlig erfaring med Cut the Crap?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...