Danieluh Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Heisann! Noen her som har erfaring med en av overnevnte? - Jeg vil gjerne ha god lyd jeg kan ta med meg, til ca 2000 kr. - Ser helst at anlegget støtter batterier, da det er litt av poenget med et portabelt anlegg. Jeg vurderer Harman/Kardon Go + Play (storutgaven, ikke micro) fordi den støtter batterier og visstnok skal ha "heftig" lyd, ref. test på DinSide.no. Det er dessverre stort sett de to egenskapene den har, batteri og lyd. Nettradio må være via iPhone. Jeg vurderer også å istedet kjøpe Arvani SoundStation fordi den (også) skal ha "heftig" lyd. Ref Lyd og Bilde(link) - Den har WiFi som den kan oppdatere firmwaren med. - Den har også innebygd støtte for nettradio. Det er jo meget interessant i disse dager! - Den har vanlig FM-radio - Samt fancy berøringsskjerm om jeg mot formodning skulle trenge det. Takket være skjermen har den ->forhåpentligvis<- også en manuell EQ også. Sånn sett er den heftigere å ha på rommet neste 2,5 årene av min utdannelse. Ulempen er at den ikke støtter batterier. Det er her dere kommer inn i bildet! Valget står altså mellom funksjoner eller batteristøtte. Er det verdt å betale 500 kroner mer for å få batteristøtte, og droppe alle andre funksjoner? Hvis noen har erfaring med et eller begge av anleggene hadde det vært til stor hjelp! Endret 31. august 2011 av Danieluh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå