Snylter Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ja, telefonen er fuktskadet, om det hersker ingen tvil. Men det ser ut som det er mulig å holde den i live en god stund til.. Telefonen fungerer perfekt med et eneste unntak.. Kameraet er ikke i form. Ved å koble ut kameraet bak får jeg melding om at den ikke får kontakt med kameraet. Kobler jeg ut begge kameraene får jeg samme beskjed. Kobler jeg fra kameraet foran får jeg bare svart bilde, og det samme får jeg dersom begge kameraene er tilstede.. Jeg tror ut fra dette at problemet ligger i kameraet bak. Høres det fornuftig ut? Telefonen har vært utsatt for store mengder springvann. Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Vanskelig å si uten å faktisk sende telefonen inn til service. Det kan egentlig være flere problemer, og ikke nødvendigvis med kameraet i det hele tatt. Problemet med kameraet kan være symptomet på en annen feil. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Klart det kan.. Men det er ikke aktuelt å sende den inn på service, rett og slett fordi jeg vet hva de da sier. (Fuktskade, kan ikke fikses vil de si) Jeg håper derfor å få fikset den selv, hvis jeg får til det får jeg meg kanskje en veldig billig SGS2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå