Dejan Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Kjøpte ny pc og instalerte OP Win7 på SSD. Koblet til HDD etter instalasjonen. Ønsker nå å bruke HDD til å lagre ting, men vet ikke hvordan jeg skal endre instillingene. Under Egenskaper for lokal disk C (maskinvare)har jeg: ATAPI iHOS104 dvd/cd OCZ Agility3 Ata device diskstasjon Samsung HD 130SJ Ata device diskstasjon OCZ Agility3 Plassering 0 (Channel 1, Target 0, Lun 0) Samsung HD 130SJ Plassering 0 (Channel 0, Target 0, Lun 0) Det står på begge enheter: Denne enheten fungerer som den skal. Hva må jeg endre? Endret 31. august 2011 av Dejan Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 "Lagre ting" kan bety så mye. Jeg begynner med å spørre om du kan se HDD i Windows? Hvis ikke, så må du gå inn i Diskbehandling (se min signatur). Nye disker må initialiseres og få en partisjon. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ser du har laget to tråder. Denne var feilplassert, så jeg flyttet den til rett kategori. Så ikke at du allerede hadde en ny tråd her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg