Gå til innhold

Overvektige folk krasher mere med bil

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Engelsken din er litt rusten - det står at overvektige personer løper høyere risiko for å bli alvorlig skadd eller drept i en ulykke. Noe som ikke er så merkverdig for oss som har hatt litt fysikk. Ek=1/2*mv^2 er for eksempel sentral sånn sett...

Lenke til kommentar

Ja det er ikke lett å svinge når mage er i veien.

Dessuten når magen hviler på beina er det ikke så rart foten blir litt tung på gasspedalen. :lol:

Men desto hardere blir bremsingen da, etter at du har greid å løfte på beina (og magen) over fra gass til brems da.

Og vis du har litt ekstra tyngde i tryne også, kan det være har å holde øynene open.

Pluss å kjøre mens man tenke på mat hele tiden, kan jeg nok skjønne hvorfor man blir litt ukonsentrert.

Ja hvorfor gidde å gå i butikken når du bare kan kjøre inn på Drive-In på mac'en. :lol:

Lenke til kommentar

VIrker som du har rett Yummy. Men for dere som spiser og spiser uten og bli store: Dere skulle hatt bank! Spiser jeg som f... så kan jeg love dere at magen vokser altså. Men så er jo ikke magen det eneste som vokser da..

Lenke til kommentar
VIrker som du har rett Yummy. Men for dere som spiser og spiser uten og bli store: Dere skulle hatt bank! Spiser jeg som f... så kan jeg love dere at magen vokser altså. Men så er jo ikke magen det eneste som vokser da..

Nå har jeg trøkt i meg 2 sjokolader, og en baconpølse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...