Diablo86 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg surfet litt på nettet da jeg så at det var en studentversjon av WIN xp pro. Noen som har noen erfaringer/annbefalinger. http://www.mpx.no/asp/info.asp?tips=true&p...7&l=3&ntopris=0 Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Studentversjonen er det samme som Pro versjonen. Eneste egentlige forskjellen er at du må sende inn ett skjema du får i boksen du får tilsendt, før du får noe som helst. Men prisen gjør jo dette til en meget fin løsning. Lenke til kommentar
Diablo86 Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 men i tilegg til det skjema er det none ugunstige betingelser?? å en annen ting. Jeg går på vanlig vidregåendeskole. er jeg da regnet som student eller bare elev??? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Student og elev er jo det samme du studerer jo uansett noe så lenge du går på en "undervisningsseksjon". Lenke til kommentar
havkol Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Alle lærere, skoleelever og studenter kan benytte seg av avtalen. Det er knyttet restriksjoner ang. komersiell bruk av produktet. Du man lese mer hos microsoft.no Lenke til kommentar
Diablo86 Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 jeg tror nesten at jeg får kjøpe meg en lovlig versjon av winxp siden den er så billig. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er dette en oppgradering eller en full bootbar versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå