MrLuni Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hvor / Hvordan skifter jeg navn? Er det på ligningskontoret? Og er det lett å få et tredje fornavn? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Glemte å google før jeg spurte.. Regner med jeg får skjemaet utprintet om jeg stikker på skattekontoret? Har ikke printer. Endret 31. august 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Glemte å google før jeg spurte.. Regner med jeg får skjemaet utprintet om jeg stikker på skattekontoret? Har ikke printer. Sleng med "Google" som et mellomnavn også så husker du det til neste gang De har helt sikkert dette skjemaet liggende, ja - eller du kan få noen du kjenner til å skrive det ut. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Google hadde faktisk vært et kult mellomnavn da! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Nei, for du hadde blitt saksøkt for alt slekta di har tjent siste 5 generasjonene - and then some. 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Er det fritt fram når man skal velge navn egentlig? Eller har man en liste over ikke-godkjente navn? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Skulle tru Hitler osv ikke ble godkjent.. Men folk har jo fått det merkeligste navn godkjent som Kake og keikoburger. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Har du noen artige navn på lur? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Jeg skal forsåvidt ha Luni som mellomnavn. Kanskje ikke så "artigt" men folk kaller meg jo det, så why not Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Så du er gal nok til det hete det. Tørt ja. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kjempeidé! Han der var faktisk bussjåfør på bussen jeg tok til skolen i fjor et par ganger. Tenkte litt på om jeg skulle hilse på ham: "Halla, Elessar!" Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kjempeidé! Han der var faktisk bussjåfør på bussen jeg tok til skolen i fjor et par ganger. Tenkte litt på om jeg skulle hilse på ham: "Halla, Elessar!" Jeg gikk på samme barneskole som han, han gikk i klassen til fadderen min. Da het han bare Andreas Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Haha, kult Endret 31. august 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå