mullemekk Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tenker å bygge ny PC til maks 12k som skal bli brukt til spill og filmredigering, har satt sammen en pakke og lurer på hva dere tror? noe som kunne blitt bedre for samme pris? Lenke til kommentar
phlake Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fint det, men kjøp heller alt fra Dustin. Kjøp en OCZ Agility 120GB ssd til 1399 og corsair xms3 eller vengeance. Bedre og like billig det. Husk at frakt på ram/ssd kommer i tillegg på Komplett, så da går vinninga opp i spinninga. Lenke til kommentar
mullemekk Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Fint det, men kjøp heller alt fra Dustin. Kjøp en OCZ Agility 120GB ssd til 1399 og corsair xms3 eller vengeance. Bedre og like billig det. Husk at frakt på ram/ssd kommer i tillegg på Komplett, så da går vinninga opp i spinninga. Takker for svar! Frakten fra komplett blir kun 39 kroner siden jeg henter på pick-up-point, og Agility'en hadde ikke fått så bra omtale av kundene så det ut som :/ vil det fortsatt være best å bestille alt fra dustin? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Agility og Force 3 deler samme kontroller og har akkurat like mange problemer, den er ikke egentlig et godt kjøp. Kjøp heller Crucial M4 128GB 1 Lenke til kommentar
mullemekk Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Har vertex 3 en bedre kontroller enn Force og agility? isåfall så blir vell handlevognen min slik: Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Om du bare bestiller fra dustin.no ville jeg gått for en Force F115 eller Vertex 2 60GB, disse bruker ikke SF2281 (Vertex 3 bruker denne ja) og har ingen feil siden de har vært lenge nok ute til å få alle firmwarefeil fikset. Forskjellen i opplevd ytelse på Vertex 2 mot Vertex 3 er bortimot null forresten. Det viktigste er 4K Read, som ikke har blitt er fantastisk mye bedre, men hoppet fra HDDs 0.3MB/s til 20MB/s merkes betydelig sammen med langt lavere tilgangstider. Lenke til kommentar
mullemekk Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Om du bare bestiller fra dustin.no ville jeg gått for en Force F115 eller Vertex 2 60GB, disse bruker ikke SF2281 (Vertex 3 bruker denne ja) og har ingen feil siden de har vært lenge nok ute til å få alle firmwarefeil fikset. Forskjellen i opplevd ytelse på Vertex 2 mot Vertex 3 er bortimot null forresten. Det viktigste er 4K Read, som ikke har blitt er fantastisk mye bedre, men hoppet fra HDDs 0.3MB/s til 20MB/s merkes betydelig sammen med langt lavere tilgangstider. Takk for kjapt svar! ser ut som jeg går for første forslaget ditt og går for en M4 sammen med et par CL8 vengeance minnemoduler siden komplett har 20% av på den SSD'en nå Etter den nye oppdateringen til M4 ser den jo konge ut. (minnet jeg går for: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=618006#info) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 200 kr for å gå fra CL9 til CL8 er ikke verdt det i mine øyne, men det er dine penger. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Enig med arni her, og med de endringene blir oppsettet ditt rimelig strøkent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå