Vent180dager Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ikke jeg heller... Ender alltid med at jeg trykker delete <.< hehe:P Noen andre spill en Sims 3 den drar på max som du har prøvd? World of Warcraft Fallout 3 Oblivion Fallout: NV Mass Effect 1 & 2 Torchlight Trackmania From Dust Sims Medieval Portal 2 CoD: MW2 Just Cause 2 GTA: SA Deus Ex: HR DC Universe Online Civilization 5 Magic the Gathering 2012 Driver San Francisco Battlefield 3 Beta Red Faction Armageddon Dead Island Hard Reset Warhammer 40k Dead Rising 2 Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ikke jeg heller... Ender alltid med at jeg trykker delete <.< hehe:P Noen andre spill en Sims 3 den drar på max som du har prøvd? World of Warcraft Fallout 3 Oblivion Fallout: NV Mass Effect 1 & 2 Torchlight Trackmania From Dust Sims Medieval Portal 2 CoD: MW2 Just Cause 2 GTA: SA Deus Ex: HR DC Universe Online Civilization 5 Magic the Gathering 2012 Driver San Francisco Battlefield 3 Beta Red Faction Armageddon Dead Island Hard Reset Warhammer 40k Dead Rising 2 WOOOOOOOOW!:O og du har PRØVD ALLE? sick Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Det er alle spillene jeg kan komme på som jeg har spilt med max grafikk, ja :3 Inkluderte ikke indie spill som Bastion og Minecraft fordi de er ganske openbare.. Endret 16. oktober 2011 av Vent180dager Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nå spørs hva som menes å dra spillene med maks grafikk. Jeg liker å spille med minst 60 bilder i sekundet for å få skikkelig flyt og da blir det mye mere krevende enn å spille kun i 30 eller lavere. Det er ikke noe gøy å ha skikkelig grafikk også går det sirup på skjermen, da burde man heller skru ned for å nyte gameplayet med skikkelig flyt. Jeg tviler at BF3 vil kunnne spilles med maks grafikk i 1920x1080 og 60 fps med G74, men jeg har ikke maskinen så jeg vet jo ikke Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Notebookcheck.net - Nvidia GeForce GTX 560M Litt nedover på sida er det noen gaming benchmarks. Som man ser, er det en del spill som GTX 560M absolutt ikke klarer på full spiker, og i spill som f.eks. Metro 2033 må man ned på medium settings for å kunne kjøre nogenlunde glætt. Jeg tviler på at BF 3 kan kjøres med full pupp, i og med at heller ikke BF 2 klares på stort mer en 30-og-noen-få fps'er. Endret 16. oktober 2011 av thomit Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Notebookcheck.net - Nvidia GeForce GTX 560M Litt nedover på sida er det noen gaming benchmarks. Som man ser, er det en del spill som GTX 560M absolutt ikke klarer på full spiker, og i spill som f.eks. Metro 2033 må man ned på medium settings for å kunne kjøre nogenlunde glætt. Jeg tviler på at BF 3 kan kjøres med full pupp, i og med at heller ikke BF 2 klares på stort mer en 30-og-noen-få fps'er. Mange som kan fort kjøpe en bærbar med å se på en slik liste og blir skuffet når de setter i gang med spillingen. G74 takler nok de aller fleste spill brukbart men å spille på maks burde man sette krav hvor mange bilder i sekundet man kan spille med før det går utover gameplayet. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Vil og være en god ideè å skru ned oppløsningen til 1600x900, siden det bare er snakk om en 17" skjerm. Det er også godt å vite at nye spill blir mye mer optimalisert til hardware, samtidig som kraftigere og kraftigere skjermkort kommer ut. Man kan ikke bli annet enn overrasket og glad når BF3 Beta kjører såpass bra på både G73 og G74, samtidig som det ser helt nydelig ut. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Som man ser, er det en del spill som GTX 560M absolutt ikke klarer på full spiker, og i spill som f.eks. Metro 2033 må man ned på medium settings for å kunne kjøre nogenlunde glætt. Jeg tviler på at BF 3 kan kjøres med full pupp, i og med at heller ikke BF 2 klares på stort mer en 30-og-noen-få fps'er. GTX 560M kan med letthet overklokkes ganske mye uten at det går varmt. Min erfaring er at det er betydelig underklokket fra produsenten sammelignet med et standard GTX 560. Jeg har testet mitt med dette oppsettet som holder seg kjølig og stabilt og gir en merkbar boost. Endret 16. oktober 2011 av -alias- Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg er vant med 20-30fps på den gamle pcn min.. :3 Synest det er helt fantastisk og se spill jeg knapt kunne dra på min gamle pc gå 60-100fps, aldri sett noe lignende før Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Jeg er vant med 20-30fps på den gamle pcn min.. :3 Synest det er helt fantastisk og se spill jeg knapt kunne dra på min gamle pc gå 60-100fps, aldri sett noe lignende før Jeg tror ikke du har 60-100 fps på flere av spillene du skrev. Ellers er det en nok en skikkelig råtass av en bærbar. Jeg vurderte den før jeg endte opp med en Alienware. Endret 16. oktober 2011 av Straffa Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Snakker spill som WoW og Just Cause 2 Er egentlig ikke fan av fps, prøvde det bare for og se på grafikken :3 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Imponert om du har 60 fps i Just Cause 2 med alt maks på i 1920x1080 Endret 17. oktober 2011 av Straffa Lenke til kommentar
thomit Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Asus G74SX testet av PCWorld. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 hmmm nå er dustehomo plutselig utsolgt igjen etter 1 dag!!!!:O whaaat Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det er jo kun denne som er utsolgt http://www.dustinhome.no/asus-g74sx-ci7-22-8gb-750-gtx560-blu-ray-173-w7hp/product/5010610253 Alle øvrige modeller er på lager. Det tar likevel bare 2 - 3 dager før den utsolgte modellen erfaringsmessig igjen er på lager. Ingen er raskere på å få ting til lager enn Dustin home er min erfaring. At de er utsolgt for enkelte modeller av -og til betyr bare at de selger grasat mye av disse maskinene. Å kalle Dustin home for dustehomo synes jeg ikke passer seg, morsomt er det ihvertfall ikke, så det kan du spare deg. 2 Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg lurer hvordan dere klarer å spille Bf3 med alt på ultra og i 1920:1080, jeg må ned i til 1600:900 for å spille det fint. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Å kalle Dustin home for dustehomo synes jeg ikke passer seg, morsomt er det ihvertfall ikke, så det kan du spare deg. HAHAHAH var jo en spøk! er en god side og alt det der men ville bare gjøre innlegget litt løye bare! ta det med ro bestefar:P og vis du er homo så var det ikke ment som mobbing! Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Å kalle Dustin home for dustehomo synes jeg ikke passer seg, morsomt er det ihvertfall ikke, så det kan du spare deg. HAHAHAH var jo en spøk! er en god side og alt det der men ville bare gjøre innlegget litt løye bare! ta det med ro bestefar:P og vis du er homo så var det ikke ment som mobbing! Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nå er den vertfall sendt! får håpe det går fort:) gleder meg sykt mye! Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 GTX 560M kan med letthet overklokkes ganske mye uten at det går varmt. Min erfaring er at det er betydelig underklokket fra produsenten sammelignet med et standard GTX 560. Jeg har testet mitt med dette oppsettet som holder seg kjølig og stabilt og gir en merkbar boost. Hvilket prog brukte du til å overclocke? Kan du paste screenshot av det programmet med dine instillinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå