Gå til innhold

ASUS G74SX tråden


Anbefalte innlegg

jo tro meg, det krever mer en du tror. på min gamle stasjonære lagga det uansett hvilken seting jeg hadde det på:( å den klarte jeg å dra crysis 1 på high:P

Spilt det helt makset 1920x1080, både Sims 3 og Sims Medieval maskinen ble knapt varm :thumbup:

 

 

konge!!!:D og hvilken version av pcen har du?:)

 

Er det forresten slik at du må sette på sånt overclockting(vet ikke helt hva det er) for å spille? eller er det bare vis du vil?

Jeg har denne.

 

Du snakker om overklokking, men kan det hende du mener throttling?

CPUen throttler fra 2,0GHz til 2,9GHz når det trengs, men det skjer helt automatisk. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jo tro meg, det krever mer en du tror. på min gamle stasjonære lagga det uansett hvilken seting jeg hadde det på:( å den klarte jeg å dra crysis 1 på high:P

Spilt det helt makset 1920x1080, både Sims 3 og Sims Medieval maskinen ble knapt varm :thumbup:

 

 

konge!!!:D og hvilken version av pcen har du?:)

 

Er det forresten slik at du må sette på sånt overclockting(vet ikke helt hva det er) for å spille? eller er det bare vis du vil?

Jeg har denne.

 

Du snakker om overklokking, men kan det hende du mener throttling?

CPUen throttler fra 2,0GHz til 2,9GHz når det trengs, men det skjer helt automatisk. :wee:

 

 

er dette noe som merkes noe særlig?

gleder meg som en unge:D:D:D

Lenke til kommentar

Throttling skjer når CPU blir for varm (Ofte 90 grader eller mer i bærbare), og underklokker slik at ikke CPU blir ødelagt. Turbo boost er en automatisk overklokkings feauture, som i dette tilfellet overklokker CPU fra 2Ghz til 2.9Ghz. Dette gjør den bare når det trengs, og kan skrus av ved å lage en ny strømprofil og sette Maximum processor state til 99%. Og på enkelte bærebare er det også en egen knapp for dette. Bråker ikke noe mer av å ha den på, blir bare noen grader varmere og man opplever en dramatisk ytelseboost i spill som Starcraft 2.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Throttling skjer når CPU blir for varm (Ofte 90 grader eller mer i bærbare), og underklokker slik at ikke CPU blir ødelagt. Turbo boost er en automatisk overklokkings feauture, som i dette tilfellet overklokker CPU fra 2Ghz til 2.9Ghz. Dette gjør den bare når det trengs, og kan skrus av ved å lage en ny strømprofil og sette Maximum processor state til 99%. Og på enkelte bærebare er det også en egen knapp for dette. Bråker ikke noe mer av å ha den på, blir bare noen grader varmere og man opplever en dramatisk ytelseboost i spill som Starcraft 2.

 

 

kult:)

Lenke til kommentar

Det fynker ikke med FN + F3/F4, sikkert en driver jeg må laste ned. Vet du hvor ?

 

Her har du en liste over alle drivere til G74SX: http://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&p=3&s=336&m=G74Sx&os=30&hashedid=n/a

 

Last ned og installer ATK driveren.

 

Hvis lysene fortsatt ikke virker: Når du skrur på maskinen, lyser tastaturet i det hele tatt da? Har du aldri sett tastaturet lyse?

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Om jeg kommer til å få en liten "enter" knapp? ser på alle bildene ifra dustehomo at det er en liten enterknapp:S

Tastaturet er veldig komfortablet og ganske stort, så jeg tviler på at du vil ha ett problem med og treffe enter tasten.

 

Post nr. 200, w00t

 

 

Men er Enter knappen i sånn shift størrelse? eller vanlig nordisk enterknapp?

Lenke til kommentar

Om jeg kommer til å få en liten "enter" knapp? ser på alle bildene ifra dustehomo at det er en liten enterknapp:S

Tastaturet er veldig komfortablet og ganske stort, så jeg tviler på at du vil ha ett problem med og treffe enter tasten.

 

Post nr. 200, w00t

 

 

Men er Enter knappen i sånn shift størrelse? eller vanlig nordisk enterknapp?

Helt vanlig enter knapp

Lenke til kommentar

Om jeg kommer til å få en liten "enter" knapp? ser på alle bildene ifra dustehomo at det er en liten enterknapp:S

Tastaturet er veldig komfortablet og ganske stort, så jeg tviler på at du vil ha ett problem med og treffe enter tasten.

 

Post nr. 200, w00t

 

 

Men er Enter knappen i sånn shift størrelse? eller vanlig nordisk enterknapp?

Helt vanlig enter knapp

 

 

:D da er jo alt godt!:D er ikke stor fan av sånne "tynne" enterknapper:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...