Yobbo Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er i samme situasjon som en del andre her inne; trenger en bærbar pc til skolestart. Har sånn halvveis bestemt meg for Cinet 1200, den virker veldig lovende og fikk bra med skryt av dinside.no i testen som de utførte. Det som er et lite problem er at Cinet 1200 ikke er leveringsklar før 1.halvdel av august(ifølge cinet.no). Jeg sendte allikvel avgårde en mail og spurte om en mer eksakt dato for når den ville bli lagt ut for salg, og om hvor mye den kommer til å koste. Fikk som svar at det kunne de desverre ikke svare på, fordi deres folk hadde ferie for øyeblikket. Vel, noen må jo ha skrevet mailen(!) Uansett, det jeg lurer på er om dere der ute har noen formeninger om Cinet 1200? Er kanskje litt vanskelig å ha noen mening om den, i og med at den faktisk ikke har komt ut ennå, men ja =p Eller dere har kanskje forslag til andre pcer? Har vurdert Zepto 4100, Whitebox CL 50, Tundra 1555 og Acer 803lci. Sistnevnte er vel den klart beste av disse, men den overstiger nok desverre budsjettet mitt og blir dermed uaktuell. PC'en skal brukes til det meste(skole, spill, photoshop, surfing osv.). Stasjonær-teknologi er også uaktuelt. :smile: Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hei, snakket med en kamerat i går. Han hadde bestilt seg en Cinet 1200 for snaut to uker siden. På mandag fikk han beskjed fra Cinet om at hans bærbare var satt sammen og befant seg på testbenken. Så da befinner det seg tydeligvis noen som styrer sjappa hos Cinet :smile: Men mulig de har redusert bemanning for tida. Ellers venter jeg på min 803LCi. Falt for fristelsen, og bestilte den på mandag. Forhåpentligvis får jeg den i morgen Blir spennende å teste den... Ellers; lykke til med kjøp av bærbar! Du blir nok sikkert fornøyd uansett hva du kjøper... Lenke til kommentar
Yobbo Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Takker for respons. Har du peiling på hvor mye han måtte ut med? Og hvis hans bærbare var på testbenken på mandag så tyder vel det muligens på at de legger den ut for salg på sidene sine snart. :smile: Lenke til kommentar
Trycez Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 . Jeg sendte allikvel avgårde en mail og spurte om en mer eksakt dato for når den ville bli lagt ut for salg, og om hvor mye den kommer til å koste. Fikk som svar at det kunne de desverre ikke svare på, fordi deres folk hadde ferie for øyeblikket. Vel, noen må jo ha skrevet mailen(!) Snakket med cinet en gang i forrige uke, da hadde de akkurat fått inn 1200 og regnet med at den kom opp på hjemmesiden innen et par dager. Så om det ikke skjer noe snart tror jeg nesten at jeg må ta en telefon til:) Lenke til kommentar
Trycez Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Cinet Smartbook 1200 er bestillingsklar http://www.reccinet.no/ --> Web shop --> Velg sted --> Konfigurer og bestill Lenke til kommentar
Yobbo Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Fantastisk! Jeg var ikke klar over at det fantes en side som het www.reccinet.no. Har bare vært inne på www.cinet.no. Og det er jo absolutt to HELT forskjellige sider. Men, det som jeg jo ser nå, er at Cinet opererer med en annen pris enn den som er oppgitt i testen hos dinside. Riktignok er den konfigurasjonen som er på web-shopen i utgangspunktet bedre og koster derfor mer, men det går jo ikke an å konfigurere den ned til mer enn ca. 19 000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå