Gå til innhold

Jeg skal ha nytt skjermkort!


Erlendz

Anbefalte innlegg

Hercules er liksom litt "fetere" en Sapphire har jeg skjønt, så kjøp Sapphire pga de er sikkert 100lappen billigere...

 

Jeg hadde kjøpt et 9500 np i stedet for et 9600 pro!

 

Min erfaring med å klokke Radeon kort er at de blir svært ustabile (9500PRO/9700PRO).... :-?

 

Det er ikke alle som får likt resultat, jeg hører bare skryt av 9500pro, var ikke det grunnen til at det ikke selges lengre? At det var så uforskammet lett å gjøre det om til et 9700?

 

 

Btw: litt off topic....

 

Tror dere at en AMD athlon 1.4 ghz, ASUS A7A266-E og 348mb pc 133 sd-ram klarer å holde følge med et Sapphire 9700 pro AIW?

En kamerat av meg har det, frykter at han så vidt slår min 3dmark score på 12070... han er opphengt i dette :D

 

hvor mye får han i 3dmark 01?

 

(jeg har og hadde AMD xp2500+, ABIT NF7-S v2 og GF4 ti 4200 som er kortsluttet(OC 290/567)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror dere at en AMD athlon 1.4 ghz, ASUS A7A266-E og 348mb pc 133 sd-ram klarer å holde følge med et Sapphire 9700 pro AIW?  

En kamerat av meg har det, frykter at han så vidt slår min 3dmark score på 12070... han er opphengt i dette  

 

hvor mye får han i 3dmark 01?  

 

Skjermkortet vil sannsynligvis tape litt ytelse pga. systemet, men 3dmark scoren vil jeg tro havner ett sted mellom 12000 og 14000. Siden det er SDRAM vil jeg tro den havner på ca det samme eller litt mer enn din egen score, men hva har egentlig det å si så lenge du er fornøyd med ditt eget system og grafikk?

 

3DMark er ikke livet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...