RAK-foto Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 ... regnbue over Etterstad Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Et flott bilde av regnbuen og blokkene nedenfor dette, jeg har også prøvd meg på regnbuen men uten gode resultater, dette bildet gir meg inspirasjon til å prøve igjen Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Et flott bilde av regnbuen og blokkene nedenfor dette, jeg har også prøvd meg på regnbuen men uten gode resultater, dette bildet gir meg inspirasjon til å prøve igjen Hei og takk for kommentaren din. Det er jo bare å ta bilde, men du må justere litt i ettertid. RAK-foto Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 vellykket bilde av buen, tror du kunne forsterket fargen litt på selve buen med sponge tool i ps... Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 vellykket bilde av buen, tror du kunne forsterket fargen litt på selve buen med sponge tool i ps... Hei og takk for kommentaren din - tror kanskje jeg skal forsøke meg på tipset ditt på ett av de andre bildene. Takk for tipset. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bra komp ute å går her,og ett fortreffelig lys...minuset er den grønne rammen..ikke att den er grønn med litt dominerene i mine øyne;) 1 Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 flot regnbue, når jeg ser sådan en er den gerne væk inden jeg får kameraet fundet frem Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fint fanget dette,muligt om du dro på lit lys og kontraster at fargene i reinbuen kom enda bedre frem. Lenke til kommentar
Leif Betten Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Fint bilde av regnbuen. Enig med JEE ang. rammen. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Bra komp ute å går her,og ett fortreffelig lys...minuset er den grønne rammen..ikke att den er grønn med litt dominerene i mine øyne;) flot regnbue, når jeg ser sådan en er den gerne væk inden jeg får kameraet fundet frem Fint fanget dette,muligt om du dro på lit lys og kontraster at fargene i reinbuen kom enda bedre frem. Fint bilde av regnbuen. Enig med JEE ang. rammen. Hei og god kveld. Tusen takk for kommentarer fra dere - det er hyggelig at dere likte bildet. Jeg har litt vanskelig for å svelge det med at rammer passer så dårlig her på nettet. Når vi henger bilder på utstilling så har vi paspatour OG ramme - det er nesten påkrevet om man skal henge et bilde på en vegg. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg