Sk!ppy Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Forumtreff og jentetreff er jo selvfølgelig ikke samme ting. 1 Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sånn mellom oss jenter; om kvelden, når jeg er alene og er i et litt spesielt humør så pleier jeg å kle meg naken, smøre meg inn i en blanding av kjøttsaus, mais, rømme og nachos for så å stille meg utenfor stuevinduet til naboen å rope "Jeg er en taco!". Er dette normalt? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hvorfor står det mannetråden i tittelene men i første post står det at bare kvinner kan poste? Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 OP ville bare ha svar fra jenter, men kun gutter postet, så da endret moderator til "mannetråden" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 OP ville bare ha svar fra jenter, men kun gutter postet, så da endret moderator til "mannetråden" Så igjennom de første postene nå, fikk meg en god latter:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå