After Dark Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 I denne tråden er det bare jenter som har lov til å poste! Regelbrudd vil bli slått hardt ned på! Give it to me! Regelbrudd vil bli slått hardt ned på! Så lenge det er fra ei jente kan dere slå så hardt dere vil Fåfengt. Ingen av jentene i denne tråden eier girlpower... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fåfengt. Ingen av jentene i denne tråden eier girlpower... Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg føler meg diskriminert hver gang jeg ser denne tråden Kom igjen karer, la oss danne mannegruppen Ingjerd så vi kan få slutt på dette Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Siden den ble avsluttet som jentetråd før det kom i gang er det ingen grunn til å føle seg diskriminert. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Du er så søt når du er sint... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Tits or GTFO. signerer denne altså tits ftw !! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ser her ja, αкαѕнα er her også. Har vi endelig fått inn en jente med litt girlpower? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ser her ja, αкαѕнα er her også. Har vi endelig fått inn en jente med litt girlpower? Godt å se at du slenger deg med på tråden GLimti... Dine feminine sider slår ut i full blomst eller? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Bare jeg som synes det er skummelt å gå ute nå om kveldene, som en ekte kvinne? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Bare jeg som synes det er skummelt å gå ute nå om kveldene, som en ekte kvinne? Næææ... det går bra... jeg for min del har hatt utstyr som stopper det meste lenge.. Jeg har også brukt pepperspray på en fyr som kom litt nærme... kan være han var uskyldig, men han var på feil plass til feil tid i så fall.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Enig. Jeg fyrer også opp med peppersprayen så fort noen gutter kommer i nærheten av meg. En gang gjorde jeg det. Viste seg at det var avisgutten som bare ville gi meg avisa rett i hånda. Feil tid til feil sted. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ser her ja, αкαѕнα er her også. Har vi endelig fått inn en jente med litt girlpower? Godt å se at du slenger deg med på tråden GLimti... Dine feminine sider slår ut i full blomst eller? Har ingen. Om du ser på tittlen er dette vel så mye mannetråd. Uansett kom jeg først og fremst innom for å meddele dette (side nr. 4): http://3.bp.blogspot.com/_f0bvyZMrZ9k/TOCfsEh3tpI/AAAAAAAAF50/yL5mmD90QQM/s1600/women+know+your+place.png 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 http://3.bp.blogspot.com/_f0bvyZMrZ9k/TOCfsEh3tpI/AAAAAAAAF50/yL5mmD90QQM/s1600/women+know+your+place.png Old shit is old. Note to self: For å få bilde av meme hvor det står noe alà "Women raped in kitchen", ikke søk "women rape kitchen". Det kommer opp resultater du ikke vil ha. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det er langt ifra gammeldags Sk!ppy. Man må ha kustus på jentene den dag i dag! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Enig. Jeg fyrer også opp med peppersprayen så fort noen gutter kommer i nærheten av meg. En gang gjorde jeg det. Viste seg at det var avisgutten som bare ville gi meg avisa rett i hånda. Feil tid til feil sted. I mitt tilfelle var det på vei hjem fra byen i en undergang i utkanten av byen... Denne fyren hadde "fulgt etter" en stund, men om han skulle samme fei er dog usikkert... inne i denne undergangen så var det litt lytt og ekko... man kunne høre høye klakk hver gang helene på skoene mine traff betongen og bak meg hørte jeg hans lette, men mer subbete skritt.. Litt slik man hører når man har litt sand under skoene.. Rett før utgangen så var det som om han skiftet takt på gangen og jeg følte han liksom løp fremover.. Jeg kjente det gikk kaldt nedover ryggen.. alle hårene reiste seg.. men jeg var klar... Du vet.. sånn klar at man liksom kan lukte blodet og føle alle vibrasjoner og det minste vindpust... Tiden står liksom stille et lite sekund og man tar innover seg hele verden på en gang.. Jeg holdt allerede på pepperspayen i lomma når jeg gikk fra Bakgården (et kult utested jeg pleide å snike meg inn på selv om jeg ikke egentlig var gammel nok)... og når jeg følte han var rett bak meg så snudde jeg meg rett rundt og så egentlig ikke så mye av ansiktet, bare konturene av en person.... Jeg sprayet han rett i ansiktet og effekten var upåklagelig... Han skrek noe helt forjævlig og tok seg til ansiktet med begge hendene og knyttet seg sammen foroverlent.. han sto liksom slik man gjør om man skal spy på en måte, med ansiktet vendt nedover og skrek som en idiot... Uten å tenke så mye over saken så sparket jeg han rett i ansiktet så hardt jeg overhode kunne, hvor han datt bakover og landet på ryggen... Nå lå han der å ynket seg seg på ryggen og når han lå slik var liksom straffesparket det mest naturlige å avslutte med... Har aldri hørt noen skrike sånn før... 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 akasha = badass 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Om han skulle samme vei syntes jeg virkelig synd på han. Tenkte over dette selv når jeg gikk hjem fra en kompis i natt, var en jente som gikk foran meg hele veien. Bare håpa inderlig at hun ikke trodde jeg var en kvalm voldtektsmann, kom meg ihvertfall hjem med øynene i behold Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Om han skulle samme vei syntes jeg virkelig synd på han. Tenkte over dette selv når jeg gikk hjem fra en kompis i natt, var en jente som gikk foran meg hele veien. Bare håpa inderlig at hun ikke trodde jeg var en kvalm voldtektsmann, kom meg ihvertfall hjem med øynene i behold Så lenge du ikke begynner å småløpe mot henne i et mørk smug så tror jeg du skal klare deg bra... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Skal vi ordne et jentetreff snart eller? Siden det er kun jenter, så kan jeg stille som mannlig arrangør. Alle vet at menn er jo de som får det gjort. Tja.. Siden det er jeg som arrangerer neste forumtreff vil jo det bevise at dette er feil...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå