Astrid E. Saltveit Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fjær på stein Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 så lekkert Astri,så flott og klart og fin kontrast fjør og stein,ha en fin dag,smil Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 du har fint fått fram strukturen i fjera.. litt mørkt(mørke felt ) på min skjerm. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Et fint bilde ;-) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 så lekkert Astri,så flott og klart og fin kontrast fjør og stein,ha en fin dag,smil Tusen takk - kjekt at du likte det! En fin dag til deg også du har fint fått fram strukturen i fjera.. litt mørkt(mørke felt ) på min skjerm. Tusen takk for kommentaren! Jeg har mørkna det mørke litt ekstra for å få frem mer kontrast - syns det ble litt flatt uten, men sånne valg kan jo alltid diskuteres Et fint bilde ;-) Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Likte bilde meget godt,egner seg godt til og henges opp,spesielt om en har fler varianter og i forskjelige størelser,muligens blåtonen er litt i overkant. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Godt sett. Tøft fjærbilde. Fine fargetoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg