Doffeo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Har ikke egentlig noe mer å legge til. Jeg har en vegg som er 2 meter unna der projektoren skal stå. Fikk høre av en kar at for mange projektorer vil dette bli for nærme og bildet vil bli temmelig lite. Så Hvilken burde jeg velge? Prisklassen er rundt 4-6 tusen Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg har ingen peiling på projektorer, men hvis du har en i kikkerten kan du visstnok sjekke om den vil funke på så kort avstand på denne nettsiden: http://www.projectorcentral.com/projection-calculator-pro.cfm Jeg har prøvd å lese meg opp på projektorer, og vurderer Epson EH-TW3200 EH-TW3600 er tilnærmet lik og når jeg sjekker den opp på siden så har den en "Throw distance" fra 1.9-6.0 meter. Men anbefalt er 3.5-5.5 Så da er jo spørsmålet: Hvor stor fordel er det å komme innenfor anbefalt "throw distance"? Du kan jo prøve å lese litt på detteforumet, og se om du blir noe klokere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå