Aldebaran_ Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Har to Nokia 7020 med mange bilder og annen info som skal flyttes over til pc. Hvordan gjør man det fra denne telefonen? Slik jeg har oppfatta det så går det ikke an å bruke OVI til dette. Håper på hjelp fra brukere som vet/kjenner til hvordan man får henta ut filer fra telefonen Ble dessverre feil modell. Det er snakk om Nokia 2760. Endret 31. august 2011 av Aldebaran_ Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Nokia PC Suite skal fungere med den telefonen. Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Aldebaran_ Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Nokia PC Suite skal fungere med den telefonen. Jens Hammersgård Du har nok sikkert rett i det. Men, jeg oppga feil modell. Det er snakk om Nokia 2760. Hva med den da? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Selvfølgelig fungerer PC Suite med 2760 også, enten via Bluetooth eller ledning om du har dette. Endret 31. august 2011 av Excelsion Lenke til kommentar
Aldebaran_ Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Selvfølgelig fungerer PC Suite med 2760 også, enten via Bluetooth eller ledning om du har dette. Jeg har ledning og da er spørsmålet mitt: Hvor plugges ledningen i telefonen? Jeg har sett på det tidligere og fant ut at ledning ikke er mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå