LtdEdFred Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg skrudde på PC'en i dag tidlig. Da hørtes det ut som om noen satte igang en motorsag. Jeg skrudde av i redsel for at noe skulle ta fyr eller sprenge der inne. Deretter tok jeg av sidelokket for å se etter om noe lå i klem. Jeg flytta på no ledninger som kunne ha vært i veien og rensa vifta for støv. Hva kan ha forusaket dette? Var litt skummelt Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 ledninger i vifter er det vanligste.. ellers så kan hd dine fått seg en støkk.. lykke til.. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 ledninger inn i viftene? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 12:41, sjanten skrev:ledninger inn i viftene? Hvis det var et spm så: Jeg vet ikke om de var inni vifta,men i nærheten hvertfall Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 vi er spente om det bråker enda? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 12:51, Baltazar skrev: Quote: On 2002-02-06 12:41, sjanten skrev: ledninger inn i viftene? Hvis det var et spm så: Jeg vet ikke om de var inni vifta,men i nærheten hvertfall når jeg skrev det var det ingen andre replies, så det var til grunnlegger av tråden :smile: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 12:52, SirHartge skrev:vi er spente om det bråker enda? Nope heldigvis. DA hadde jeg nok blitt kasta ut av blokka Neida, men den har ikke lagd noe fæle lyder siden første gangegn og den har nå stått på i ca 1 time Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 da var det nok ei ledmning,, har hent med meg noen gnager.. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Kan ha vore lagra i ei av viftene dine. Dersom det det har vore kaldt på rommet der maskina står så kan det hende at det var ei glipe i lageret slik at det vart vibrasjonar på vifta. Ved oppvarming vil glipen tette seg slik at vifta ikkje kan vibrere lenger og lyden blir borte. Så den kan vere resultat av kaldt ver, eller slitte lagre. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 18:26, Ola PeK skrev:Kan ha vore lagra i ei av viftene dine.Dersom det det har vore kaldt på rommet der maskina står så kan det hende at det var ei glipe i lageret slik at det vart vibrasjonar på vifta. Ved oppvarming vil glipen tette seg slik at vifta ikkje kan vibrere lenger og lyden blir borte.Så den kan vere resultat av kaldt ver, eller slitte lagre. Den står på rommet mitt som er på rund 20 grader. Vifta er en måned gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå