Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor får jeg kjøpt bremseskiver og klosser til ok pris


Reggy

Anbefalte innlegg

Har hatt EU kontroll og må bl.a. ta 4 x bremskiver pluss klosser. På NAF sa de at prisen fort ble 2500 kr pr hjul. Det er dyrt.

 

Om jeg får meg hjelp - vil jeg klare å skifte selv?

 

I så fall må jeg kjøpe inn bremskiver og klosser til en Citroen C4 2007 modell. Hvor får jeg ok bremseutstyr som kanskje er billigere enn å gå på Citroen verksted?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt EU kontroll og må bl.a. ta 4 x bremskiver pluss klosser. På NAF sa de at prisen fort ble 2500 kr pr hjul. Det er dyrt.

 

Om jeg får meg hjelp - vil jeg klare å skifte selv?

 

I så fall må jeg kjøpe inn bremskiver og klosser til en Citroen C4 2007 modell. Hvor får jeg ok bremseutstyr som kanskje er billigere enn å gå på Citroen verksted?

Såg i verkstadkjeden Meca sin katalog, her låg prisane på skive + klossar + monteringssett framme på ca 3000 + MVA for båe hjula. Bak skifta prisane ein god del etter bilutgåva. Eit sett klossar + monteringssett for båe bakhjula låg på knapt 1000 kr + MVA om bilen har Bosch-bremsar, og knapt 700 kr + MVA om han har Lucas-bremsar. Skivene låg på alt frå 500 kr + MVA til godt over det firedoble, etter type og modell. Generelt er dette prisar GODT over gjennomsnittet for den norske bilparken - noko som ikkje er heilt uvanleg for deler til franske bilar. Altså: Eg trur du skal rekna med ein del meir enn 2500 kr pr hjul for den jobben på ein Citroen, sjølv om det er ganske gjennomsnittleg pris for ein bil.

 

Citroen har alltid vore noko heilt for seg sjølv mekanisk og eg kjenner ikkje dei bilane (har unngått dei best råd er pga av nett dette + rusta deira), men generelt: Å skifta bremseklossar er lett om du veit i prinsipp koss ein bremsekaliper arbeider, og det å ta hjulet av/på er 1/3 av arbeidet på mange bilar. A skifta skive er heller ikkje nett jobben for mekanikaren med lengste røysle på verkstaden, men noko verre en klossane jamt over. Det avheng ei heil del her av kva type bremsecaliper bilen har, og du treng litt bremseverkty då. Ikkje dyrt verkty, men ikkje automatisk standardverkty i ei verktykasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...