Kebab GUD Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 er derfor jeg liker pokemon ...... (Pokemon er jo laget av nintendo.. de har jo laget Supermario.. som går runt å spiser sopp ... ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 NISSER? HalTan ELSKER NISSER! 8) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 NISSER? HalTan ELSKER NISSER! 8) Er det fordi du er en selv og drømmer om en nisse-dame? :wink: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 NISSER? HalTan ELSKER NISSER! 8) Er det fordi du er en selv og drømmer om en nisse-dame? :wink: nope... fordi nisser er snille! gaver og grøt! og juleøl når man blir eldre Dessuten har de nesten like l33t3 hatter som meg, din GNOM! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Riiiiiiiight så så bitchen min:p hih Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Nisser er teite... Nisser har aldri gjort nytte av seg. Bare lurer små barn. Eneste nissen har gjort for meg er å gi meg en liten psykotisk idee... Det er når jeg får et barn (kansje adoptere en på si i veldig tidlig alder), aldri slippe ungen ut i dagens samfunn. Lære ungen at gul er rød, blå er lilla, rød er hest, hvit er neger og masse merkelige kombinasjoner. Bikkje er bil, fly er panda, e er f og mange ville ting.... Man kan lurer på hvor rart det kan høres ut da å holde en samtale med denne ungen.... Hvorfor akuratt nissen ga meg denna idee'n. Joda, da vi ble små ble vi prakket inn med informasjon som at nissen fantes og vi var så dumme å trudde påd et... Nå skal det jaggu bli andre boller!!! ................... Noen som har en nyfødt en til meg ??? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Lære ungen at gul er rød, blå er lilla, rød er hest, hvit er neger og masse merkelige kombinasjoner. Bikkje er bil, fly er panda, e er f og mange ville ting.... Testet ut og konklusjon: AUUUUUUUUUUUUU Juling av mora til ungen fikk jeg som endelig resultat. Særlig etter at jeg lærte gutten, Fa.. Svarte he... Mora di er ei ku!! ol. Når hun var dum nok til å la meg passe på han så. Han kunne nok det meste fra før av uansett. Men en ting har jeg lært. Unger kan være ONSKAPSFULL uansett hva de skal gjøre. Serlig vis det er en stor gutt han kan tøffe seg for. Uansett over til teamet. Ligner på en ork fra warcraft. Men mest han asistenten til skurken i serien til bompi bjørnene. http://www.newgumbrea.com/psearch/g1144.jpg Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Bytt avatar! Jeg tror det er Bondevik`n... Lenke til kommentar
SoW Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 /me go for bompybompy.. btw, noen som vet hvem i avataren min er Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Nisser er teite... Nisser har aldri gjort nytte av seg. Bare lurer små barn. Eneste nissen har gjort for meg er å gi meg en liten psykotisk idee... Det er når jeg får et barn (kansje adoptere en på si i veldig tidlig alder), aldri slippe ungen ut i dagens samfunn. Lære ungen at gul er rød, blå er lilla, rød er hest, hvit er neger og masse merkelige kombinasjoner. Bikkje er bil, fly er panda, e er f og mange ville ting.... Man kan lurer på hvor rart det kan høres ut da å holde en samtale med denne ungen.... Hvorfor akuratt nissen ga meg denna idee'n. Joda, da vi ble små ble vi prakket inn med informasjon som at nissen fantes og vi var så dumme å trudde påd et... Nå skal det jaggu bli andre boller!!! ................... Noen som har en nyfødt en til meg ??? Tøff idé.. Og du imponerer meg grenseløst hvis du selv klarer å holde orden i denne kortstokken.. slik at hest er bil og bil er gnu osv. hver gang, først da er det håp om å fordreie det unge sinn.. Men råtøft hadde det vært.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 hirr knegg humre! Er det en bompijævel asså? Sier vi det sånn eller? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Veit du det ikke sjøl heller??? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 hirr knegg humre!Er det en bompijævel asså? Sier vi det sånn eller? nei!! det er ikke en bompibjørn sak!!! ffs!! aldri! de ser ikke skumle ut slik.. og de har ikke kosebamser på hodet!!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Veit du det ikke sjøl heller??? Se i topic, og den første posten, der står det at jeg lurer på hvem han i avataren min er, ergo, NEI, jeg vet ikke hvem det er. Hvem er han i din da? Er vel en gnom fra bompi bjørnene det og vel? :wink: nei!! det er ikke en bompibjørn sak!!! ffs!! aldri! de ser ikke skumle ut slik.. og de har ikke kosebamser på hodet!!! hehe, neida, slapp av litt her da! Da er vi kommet fram til to ting, det er ikke en pokemon ,og ikke en bompignom. Kanskje det bare er en figur som en eller annen fyr har tegnet for morro skyld? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Veit du det ikke sjøl heller??? Se i topic, og den første posten, der står det at jeg lurer på hvem han i avataren min er, ergo, NEI, jeg vet ikke hvem det er. Hvem er han i din da? Er vel en gnom fra bompi bjørnene det og vel? :wink: (...) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 hehe, sånn går det når man slenger med leppa! neida, mente det ikke da, synes avataren din er kul jeg Lenke til kommentar
L.. Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Fant han igjen her jeg. http://www.gamespy.com/avatars/avatars.asp...art=4249&page=3 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Pokemon er for barn som er "potensielle narkomaner", er helt utrolig at det går ann å lage barneprogramm med så grelle syrefarger... hei hei, skal du kritisere Pokémon i den sammenhengen og så IKKE Teletubbies? Fysjom! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 er derfor jeg liker pokemon ......(Pokemon er jo laget av nintendo.. de har jo laget Supermario.. som går runt å spiser sopp ... ) for å quote meg selv siden temaet ble tatt opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå