flodhest Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Slo meg her isted, hvem er egentlig det kule vesenet jeg har i avataren min? Noen som har peiling på det? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er ikke det en sånn nisse fra bompi bjørnene a ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det er da en pokemon figur? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er ikke det en sånn nisse fra bompi bjørnene a ? bompi bjørnene?? WTF? hva slags bompi bjørner er det du har sett på da? er jo ikke nisser i bompi bjørnene di tøs! :wink: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er ikke det en sånn nisse fra bompi bjørnene a ? bompi bjørnene?? WTF? hva slags bompi bjørner er det du har sett på da? er jo ikke nisser i bompi bjørnene di tøs! :wink: Kverulant idag ??? Kalte IT sjefen min for en Nisse igår pr mail til en annen fyr nede på IT avdelingen. Så kom han opp og lurte på "hva denne nissen" hadde gjort da, da jeg var så irritert Hvem er denne "lure" nissen som setter opp alle disse Policy'ene ?? Dette var i forbindelse med at de har satt så strenge policy'er at ikke programmene klarer å avslutte skikkelig... amatører.. Moa, i min verden er det mange nisser... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ligner på en orc tegnet i svart hvitt Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 WEE. Da kan alle få gjette hvem jeg har i avataren. Sjefs *mimre* Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 synes det ligner på Grinchen jeg. Dog ikke dein fra Jim Carry filmen.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er ikke det en sånn nisse fra bompi bjørnene a ? bompi bjørnene?? WTF? hva slags bompi bjørner er det du har sett på da? er jo ikke nisser i bompi bjørnene di tøs! :wink: Det er jo ikke en nisse det er bilde av dah. Huff,huff. En nisse har ikke et underbitt på størrelse med overbittet til en foldhest. :wink: Minner veldig om et av de trollene i bompibjørnen! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er ikke det en sånn nisse fra bompi bjørnene a ? bompi bjørnene?? WTF? hva slags bompi bjørner er det du har sett på da? er jo ikke nisser i bompi bjørnene di tøs! :wink: Kverulant idag ??? Kalte IT sjefen min for en Nisse igår pr mail til en annen fyr nede på IT avdelingen. Så kom han opp og lurte på "hva denne nissen" hadde gjort da, da jeg var så irritert kverulant ja! visst pokker;) vært slik i hele dag! tror det er fordi jeg trenger noen moreller! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 kverulant ja! visst pokker;)vært slik i hele dag! tror det er fordi jeg trenger noen moreller! Kan send deg noen i posten Men kan ikke love om de er gode når de kommer frem .... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Kan send deg noen i posten Men kan ikke love om de er gode når de kommer frem .... hehe.. veldig snilt! men jeg tror heller jeg lurer foreldra mine innom butikken jeg! =D der har de deilige saftige moreller=D mmm! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Kan send deg noen i posten Men kan ikke love om de er gode når de kommer frem .... hehe.. veldig snilt! men jeg tror heller jeg lurer foreldra mine innom butikken jeg! =D der har de deilige saftige moreller=D mmm! Synes du skal bli litt selvstendig og kjøpe de selv jeg... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Synes du skal bli litt selvstendig og kjøpe de selv jeg... pft! jeg har ikke penger med meg.. og det er et kjent faktum at bankkortet mitt ikke funker! må vente et par uker før jeg får tak i visakort fra skandiabanken.. fremtilda må mamma betale moreller.. eller.. ok.. så jeg har penger hjemme..men.. moreller!! før jeg kommer hjem! må kjøpes i byen! osv! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 må vente et par uker før jeg får tak i visakort fra skandiabanken.. fremtilda må mamma betale moreller.. eller.. ok.. så jeg har penger hjemme..men.. moreller!! før jeg kommer hjem! må kjøpes i byen! osv! Du har lappen... ( tror jeg ) , og bil kan du låne.... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 må vente et par uker før jeg får tak i visakort fra skandiabanken.. fremtilda må mamma betale moreller.. eller.. ok.. så jeg har penger hjemme..men.. moreller!! før jeg kommer hjem! må kjøpes i byen! osv! Du har lappen... ( tror jeg ) , og bil kan du låne.... shysh! hysj på deg! *ler* makan! kverulant! nå vil jeg ikke mer! nå går jeg hjem! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Slo meg her isted, hvem er egentlig det kule vesenet jeg har i avataren min? Noen som har peiling på det? det er hvertfall fre en barne srie .. godt mulig det er som wabby sa .. fra bompi bjørnene... (var det ikke noen slemme troll der?) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Slo meg her isted, hvem er egentlig det kule vesenet jeg har i avataren min? Noen som har peiling på det? det er hvertfall fre en barne srie .. godt mulig det er som wabby sa .. fra bompi bjørnene... (var det ikke noen slemme troll der?) Trur det var det ja... Godt at noen støtter meg Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det er da en pokemon figur? Pokemon er ikke så profesjonelt tegnet. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det er da en pokemon figur? Pokemon er ikke så profesjonelt tegnet. Pokemon er for barn som er "potensielle narkomaner", er helt utrolig at det går ann å lage barneprogramm med så grelle syrefarger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå