alex100 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 gir meg lyst å gjøre det samme. men det blir nok for mye bry. ps: har en nerde kompis som jeg synes hadde passet fint som modell. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 gir meg lyst å gjøre det samme. men det blir nok for mye bry. ps: har en nerde kompis som jeg synes hadde passet fint som modell. Lag en side med han, lokk han med at han blir populær og pikenes jens etter dette! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 gir meg lyst å gjøre det samme. men det blir nok for mye bry. ps: har en nerde kompis som jeg synes hadde passet fint som modell. Lag en side med han, lokk han med at han blir populær og pikenes jens etter dette! Slutt å snakke om deg selv i 3 person alex100 Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 gir meg lyst å gjøre det samme. men det blir nok for mye bry. ps: har en nerde kompis som jeg synes hadde passet fint som modell. Lag en side med han, lokk han med at han blir populær og pikenes jens etter dette! Slutt å snakke om deg selv i 3 person alex100 jeg blir kalt for nerd jeg også, ja. det må jeg innrømme. men han der kompisen min er liksom kjent for å vere nerd. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 var ikke noe nerd heller han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå