b-real Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 http://www.662designs.com/alan/ Oh my F God! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 *My favorite place to walk is McDonalds. *Once I went to three different McDonalds in the same day!! *Maybe if you have a sister she can be my girlfriend *You can also email me some of your pictures if you are HOT I could have wrote this book. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Da var application sent. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Noen som har tipset PeNtA???? Men hun hadde vel klart å skremme han. http://home.no.net/mizzpent/me.html (Ikke noe vondt ment mot PeNtA slik at det er sagt) :wink: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Nok en sån derre "dette er meg" - tulleside. Jaja, den var jo litt morsom da, men jeg tviler sterkt på at det er ekte. Han har jo blant annet på seg den samme t-skjorta på alle bildene. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Nok en sån derre "dette er meg" - tulleside. Jaja, den var jo litt morsom da, men jeg tviler sterkt på at det er ekte. Han har jo blant annet på seg den samme t-skjorta på alle bildene. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 den sio va jo genial, måten han posere på alle bildene.... dei har sikkert hatt da gøy dei som har laga den siden! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hva så om han hadde like t-skjorter. Har ikke du hørt om tilbud?? 3 for prisen av 2??? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Nok en sån derre "dette er meg" - tulleside. Jaja, den var jo litt morsom da, men jeg tviler sterkt på at det er ekte. Han har jo blant annet på seg den samme t-skjorta på alle bildene. han sa han hadde mange like, men alle hadde forskjellige personligheter... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Q: Have you ever been laid before?A: I do not know all of the American words but I do remember getting a lei put on my neck when I was at a McDonalds in Hawaii. So I have been laid before but I think we are spelling it wrong. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 :o :o :o WTF? Der har eg vært. Seriøst der to vi "The el" til byn av chicago. OMG kjente stedet med engang. :o Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Dæm har sikkert hadd det rimelig artig tenka æ, syk syk humor )like det). Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 BANANA you asked me if i had a banana in my pocket but i was just happy to see you so i gave you my banana and then you were happy too ! han har skrevet opp mail adresse! legg han til msn! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 ekte? Man må være bra idiot for å tro at det er ekte. Men gøy er det uansett, det er ikke meningen at det skal være troverdig heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Han lo sikkert godt(ler fortsatt) når han fant på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå