Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Laksefiskeren Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra Laksefestivalen i Hokksund.Kan sikkert være noe midtstilt,så tar det som kommer av kritikk;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ser jo nesten ut som laksefiske i Finnmark dette. Artig å se. Syns nok bakgrunnen er noe urban med stein veggen (antageligvis en bro) til høyre. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Det som slo meg også Harald ang Finnmark..typisk den båten der oppe..ja er en bru du ser ja.Over Drammenselva og mot Hokksund dette da;) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Synes dette ble bra jeg, jeg kan nesten føle roen og freden denne karen i båten har når han kruser oppover i elva Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Den blå lua og det røde på båten frisker jo godt opp på den grå-grønne dominansen i bildet. Enig med deg, litt midtstillt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Godt å ha deg tilbake på nettet igjen Litt midtstilt ja, men dller et skarpt og fint bilde Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Synes dette ble bra jeg, jeg kan nesten føle roen og freden denne karen i båten har når han kruser oppover i elva Takker;) Den blå lua og det røde på båten frisker jo godt opp på den grå-grønne dominansen i bildet. Enig med deg, litt midtstillt. Takker..ser jeg kunne ang bruen valgt i cs5 content aware...altså markert med lasso tool rund brukaret og håpet content aware tok detaljer fra vegitasjonen og ikke elva??? Godt å ha deg tilbake på nettet igjen Litt midtstilt ja, men dller et skarpt og fint bilde Takker....ja nesten rart og ha nett igjen..hvordan gjør mn også videre..hehe;) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fint bilde fra Tana dette eller er det den lille elva i nabofylket ? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Fint bilde fra Tana dette eller er det den lille elva i nabofylket ? Ehh..er Drammenselva i Hokksund,men kunne godt ha vært der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg