Thore Raaen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bekk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ecelent eksponert,og att du fikk med litt farge på bekken løftet bilde og ga det mer liv opp mot feks hel hvitt og rent vann.Fargene rundt virker frodige og helt kurantete de,som det som oftes er i nærheten av vann. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Flott bilde. Likte godt sløringen vannet. Enig med Jan Erik. Bra. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Flott komp og nydelig sløring og farge på bekken. Personlig synes jeg grønnfargen har et litt for sterkt innslag av magenta, noe som gjør at grønnfargen blir litt kjølig. Men nå er jeg en tilhenger av varme farger, så det er vel til syvende og sist et spørsmål om preferanse Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Nydelig sløring her Thore, perfekt lukkertid og flott komp. Tror jeg kjenner igjen denne bekken oppe i skogen..? Veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg