Kjell Arne Stava Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Grusvegen gjennom Naturen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Vet ikke om jeg ville valgt en annen vinkling her...tatt bilde utpå veien så du hadde fått dybdeeffekten vei hadde gitt det innover i bildet...og gjerne da i knestående feks? Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Vet ikke om jeg ville valgt en annen vinkling her...tatt bilde utpå veien så du hadde fått dybdeeffekten vei hadde gitt det innover i bildet...og gjerne da i knestående feks? Takk for tipset Jan Erik, Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Burmavegen ja, en av Karmøys mange naturperler Er litt enig med Jan Erik anngående kompet, men eller et flott bilde Ser at det er noen randeringer på himmelen (dette er bare synlig i fult format) Tror nok dette er noe som har oppstått under etterbehandlingen Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Burmavegen ja, en av Karmøys mange naturperler Er litt enig med Jan Erik anngående kompet, men eller et flott bilde Ser at det er noen randeringer på himmelen (dette er bare synlig i fult format) Tror nok dette er noe som har oppstått under etterbehandlingen Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Tusen takk for kommentaren Wasco, Jeg lurer litt på hva du mener om poeng systemet her på digit, jeg la ut skalaen på det siste bildet mitt til info. jeg spør meg selv er bildet mitt så dårlig (HE he) at det fortjener stryk karakter av to personer eller er det noen som ikke skjønner denne poengfordelingen Jeg personlig lar vere å stemme vis jeg ikke liker et bilde, mulig det er jeg som er rar her men men Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tusen takk for kommentaren Wasco, Jeg lurer litt på hva du mener om poeng systemet her på digit, jeg la ut skalaen på det siste bildet mitt til info. jeg spør meg selv er bildet mitt så dårlig (HE he) at det fortjener stryk karakter av to personer eller er det noen som ikke skjønner denne poengfordelingen Jeg personlig lar vere å stemme vis jeg ikke liker et bilde, mulig det er jeg som er rar her men men Det med terningkast skal du ikke ta så høytidlig. Jeg la ut et bilde for en tid tilbake som jeg kalte "Båter på Åkrasanden" og det er det bildet jeg har fått flest poeng på. Men der har jeg også fått både en ener, en toer og en treer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg