HesteHoven Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Hei. Kom ikke inn på IKT-Servicefag dette året fordi VG1 var ett helt forferdelig år for meg. Jeg gikk Bygg og Anlegg og det var noe jeg absolut ikke klarte. Jeg fant ut at det funker å gå IKT-Servicefag som privatist. Hvordan funker dette? Hva oppnår jeg? Må jeg studere på egenhånd? Får jeg vite hva jeg skal kunne, og hvordan jeg skal gjøre det? Er det snakk om at hvis jeg gjør dette kan jeg gå Almenn påbygg etter? Setter veldig pris på svar! Endret 1. september 2011 av HesteHoven Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Bumper denne tråden. Er det noen som vet noe som helst om dette? Rinte Opplæringsavdelingen idag og de sa at jeg måtte ta kontakt med rådgiver på min gamle skole. Jeg skal ta kontakt med dem i morgen og høre. Men er det ingen andre som har gjennomført IKT-Servicefag som privatist? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg tok VG3 som privatist. Du må lese selv. Nå var jeg så heldig at jeg jobbet i en IKT bedrift mens jeg tok den. Er fullt mulig bare du leser og er innterisert Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Jeg tok VG3 som privatist. Du må lese selv. Nå var jeg så heldig at jeg jobbet i en IKT bedrift mens jeg tok den. Er fullt mulig bare du leser og er innterisert Men hvordan går jeg frem? Hvordan vet jeg hvilke bøker / nettsider jeg skal bruke? Eksamen er 15. September eller 1. Februar. Er det meningen jeg skal lære meg alt på ett skoleår fram til 1. Februar? Hva kan jeg gjøre etter dette? Får jeg en karakter slik at jeg kan gå videre på Almenn påbygg? Er veldig usikker og alt for lite informasjon på nettet. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg tok VG3 som privatist. Du må lese selv. Nå var jeg så heldig at jeg jobbet i en IKT bedrift mens jeg tok den. Er fullt mulig bare du leser og er innterisert Men hvordan går jeg frem? Hvordan vet jeg hvilke bøker / nettsider jeg skal bruke? Eksamen er 15. September eller 1. Februar. Er det meningen jeg skal lære meg alt på ett skoleår fram til 1. Februar? Hva kan jeg gjøre etter dette? Får jeg en karakter slik at jeg kan gå videre på Almenn påbygg? Er veldig usikker og alt for lite informasjon på nettet. Spørr skolen, jeg fikk en bok på nettet som jeg leste Ja du skal lære alt som står i boken på 1 skoleår, akkurat som vanlige elever. Ang allmen påbygg vet jeg rett og slett ikke. Jeg fikk denne infomasjonen via opplæringskontoret i komunen og ble med på et kurs(dette var for læreplass) og fikk veldig god hjelp der. Så letteste er å kontakte skolen og få bøkene/boken du skal ha og begynne å lese! Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Jeg tok VG3 som privatist. Du må lese selv. Nå var jeg så heldig at jeg jobbet i en IKT bedrift mens jeg tok den. Er fullt mulig bare du leser og er innterisert Men hvordan går jeg frem? Hvordan vet jeg hvilke bøker / nettsider jeg skal bruke? Eksamen er 15. September eller 1. Februar. Er det meningen jeg skal lære meg alt på ett skoleår fram til 1. Februar? Hva kan jeg gjøre etter dette? Får jeg en karakter slik at jeg kan gå videre på Almenn påbygg? Er veldig usikker og alt for lite informasjon på nettet. Spørr skolen, jeg fikk en bok på nettet som jeg leste Ja du skal lære alt som står i boken på 1 skoleår, akkurat som vanlige elever. Ang allmen påbygg vet jeg rett og slett ikke. Jeg fikk denne infomasjonen via opplæringskontoret i komunen og ble med på et kurs(dette var for læreplass) og fikk veldig god hjelp der. Så letteste er å kontakte skolen og få bøkene/boken du skal ha og begynne å lese! Kontakte skolen jeg gikk på? Skal kontakte dem i morgen. De har ikke IKT på den skolen så hvordan skal de vite det? Kan de ta kontakt med noen? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg tok VG3 som privatist. Du må lese selv. Nå var jeg så heldig at jeg jobbet i en IKT bedrift mens jeg tok den. Er fullt mulig bare du leser og er innterisert Men hvordan går jeg frem? Hvordan vet jeg hvilke bøker / nettsider jeg skal bruke? Eksamen er 15. September eller 1. Februar. Er det meningen jeg skal lære meg alt på ett skoleår fram til 1. Februar? Hva kan jeg gjøre etter dette? Får jeg en karakter slik at jeg kan gå videre på Almenn påbygg? Er veldig usikker og alt for lite informasjon på nettet. Spørr skolen, jeg fikk en bok på nettet som jeg leste Ja du skal lære alt som står i boken på 1 skoleår, akkurat som vanlige elever. Ang allmen påbygg vet jeg rett og slett ikke. Jeg fikk denne infomasjonen via opplæringskontoret i komunen og ble med på et kurs(dette var for læreplass) og fikk veldig god hjelp der. Så letteste er å kontakte skolen og få bøkene/boken du skal ha og begynne å lese! Kontakte skolen jeg gikk på? Skal kontakte dem i morgen. De har ikke IKT på den skolen så hvordan skal de vite det? Kan de ta kontakt med noen? Ja kontakt skolen, de burde klare å hjelpe deg. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Ok. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå