TheOats Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ingen anelse hvor denne tråden hører hjemme så jeg poster den her. Jeg har tenkt å ta noen bilder med lang lukker tid å "male" med lys i luften. Men jeg tror kanskje ikke en vanlig lykt er så bra for dette siden den ikke er så lett å se når den ikke peker mot kameraet. Så jeg trenger noe lys diode liknende greier som man kan se nesten uansett hvilken vei man svinger det rundt. Noen forslag? (Vist det i det hele tatt var forståelig =P) Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 En enkel idé - hva med å ta en lommelykt og bare ta av kappen foran? Da vil du få stor spredning. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Ja kanskje det går, vist jeg kan finne en hvor man ikke putter i batteriene i den enden. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ja kanskje det går, vist jeg kan finne en hvor man ikke putter i batteriene i den enden. Vanlig Maglite 2xAA funker sånn, der kan man skru av hele reflektorenden så bare pæra står igjen. - Kolbjørn Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Kom nettopp på at det vil bli rart når jeg må skru på og av lyset, siden jeg må løfte lykten opp osv. Hm. Hadde vert best med noe som har en bryter (og kanskje batteri) i en ende å så lys i den andre enden av en ledning/tau. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 http://www.navisafe.net/no/products_360.html Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Noen som vet hvor man kan få kjøpt julelys med små dioder som er "drevet" med strøm? Edit: Nvm, fant noe greier på dealextreme som jeg skal prøve. Endret 1. september 2011 av TheOats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå