James Bond Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ok, Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte hen, Men sangen er ganske ny, Hørte den på treningsstudioet her sist jeg trente. Mener ho dama som synger sier noe slikt: "Shes totally like, Oh, Oh, Oh, Oh, Oh, Oh, Shes totally like Oh, Oh, Oh, Oh, Oh, Oh". Mere jeg husker: "Dance the way that I feel, Every day, Every Day". Og på slutten kommer det sånn arabisk fløytemusikk. Fant faktisk sangen hos en kamerat som hadde lagt ut video av bilen sin på face: http://www.youtube.com/watch?v=VtmFErXx0qY Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Charles Haddon EDIT: Hvis det ikke kommer klart nok frem: Sangen heter "Dance the way I feel" Wikipedia Endret 31. august 2011 av oslo72 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Charles Haddon EDIT: Hvis det ikke kommer klart nok frem: Sangen heter "Dance the way I feel" Wikipedia Jeg finnern faen ikke, Kan ikke du linke te Youtube.. Her må det være en feil, Det er en kjerring som synger, Og på alle de sangene du linka te på wikipedia så er det en "mann" som synger. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bruk denne tråden, er du snill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg