Janne caspersen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Sampa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Flott hest hvor du har fått fram flotte detaljer i det fine lyset Exif skal legge seg inn automatisk når bilde lastes opp rett fra redigeringsprogrammet ditt Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fine detaljer ja..men ville så gjerne hatt med hele hesten. Exif ja..i cs5 save for web and devices..huk av i vinduet som dukker opp meth data og all...i Elements bruk save as..jpeg..men problemet er da att bilde kan bli forstort i MB,men det justerer du bare ved i minske størrelse ørlite..her da bredden..helt til du ligger på maks grensen 5MB;)...ja eller mindre selvfølgelig...men ser jo på din tørrelse her(1024),ikke skulle overstige de 5mb;) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hesten komme fint frem i mørket,det er et vakkert bilde:) Det eneste jeg er usikker på er om jeg liker at beina er kuttet så mye...??? Hmm... Men jeg likte bilde godt:) Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Liker godt hestens fartsfylte "positur". Lyset og den nydelige skimrende rødfargen på hestens hår gir bildet gode kvaliteter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg