jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg er 14 år og veldig musikkinteressert. Har spilt piano i 5 år, og nylig startet med gitar og klarinett også. Har et lite "hjemmestudio" på rommet med logic studio og noe billig studioutstyr, og det hadde vært veldig gøy å jobbe på et studio å kanskje plukke opp noen triks eller bare se hvordan de gjør ting. Tenkte selvfølgelig ikke på å jobbe som mikser eller noe sånt, men selv å vaske gulvet der hadde vært gøy så lenge jeg kunne få litt innblikk i hvordan de jobber der. Problemet mitt er at jeg ikke kjenner noen som jobber i et studio, og jeg tviler egentlig på at noen av studioene vil ha en tilfeldig 9.klassing til å jobbe for dem, selv om det er som arbeidsuke. Er det helt urealistisk å få en jobb i studio, eller er det en sjanse for at jeg får drømmejobben? Noen ideer om studioer det kan være smart å søke på, noen som kanskje er litt mindre etablerte? Hvis det ikke er mulig, er det noen annen musikkrelatert jobb jeg kan ta i osloomerådet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå