karoald Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Kven er dette--- Bildet er fjernet. Beskrivelse: Denne person dukket brått opp-og forsvant fort-- Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Janne caspersen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Et velkomponert bilde av mannen som fotograferer vakker natur. Jeg er imponert over dybdeskarpheten med tanke på stor blender Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Et nydelig bilde og landskap, fint med personen i bildet som ser utover landskapet! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hvem dette er vet jeg ikke, men det er tydeligvis en ivrig fotograf Et godt komponert bilde Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Flott lys i et flott landskap. Mannen bør oppgradere utstyret. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Vakre, rike farger i landskap, hav og himmel. Fotografen i bildet bidrar til å skape en historie. Liker bildet godt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ja, si det! Kanskje Foto-Knudsen? Flott dybde og skarphet i dette landskapsbildet! Aner at det er fine sandstrender på andre siden der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg