Harald Gjerholm Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Mer spyflue Bildet er fjernet. Beskrivelse: Haven renner over av disse fluene og jeg er ganske lei dem men det er jo ok makrotrening. Håndholdt Evalueringsnivå Tips: Her ønsker jeg litt mer tanker rundt hva som trekker bildet opp og eventuelt et tips om forbedring. Hvis jeg er interessert i det tipset så kan det hende jeg spør om mer detaljer om hva/hvordan. Link til bildesiden Lenke til kommentar
karoald Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Mykje,mykje bra er dette liker det godt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kan jo ikke si at jeg synes disse skapningene er vakkre, men bildet ble jo bra Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Meget detaljrikt dette...så her traff du særdels bra på flua. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Liker fargetonene her. Det gjorde mye av bilde. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Likte dette, spessiellt den fine metalliske grønnfarven på fluas rygg og de sylskarpe vingene Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Mange takk for mange fine kommentarer. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Lekker skarphet på flua og fine farger, fint hvordan den trer frem fra den lysegule bakgrunnen. Ellers kan det i mine øyne virke litt forstyrrende med de mørkere elementene i bakgrunnen, særlig det brunaktige nede til venstre. Men alt i alt liker jeg dette. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Godt knipset. Nydelig detaljrikdom og skarphet på flua. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Denne var bra Harald. Nydelige farger og flott fokustreff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg