Nénmacil Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hei Først av alt vil jeg skrive ned at dette ikke er ett forsøk på reklamering eller spam, der i mot er det en post der vi søker folk som vil være med på å starte opp en ny IRC kanal på EFNet som omhandler software. Er du interessert kan du gjerne sende en mail til [email protected] eller ta kontakt med azone på efnet. Kanalen heter #software.no På denne kanalen kan du diskutere alt som omhandler software og slike ting.. For at kanalen skal bli best mulig er vi avhengig av dere brukere. For at stemningen i kanalen skal bli best mulig er vi også avhengig av regler, regler som skal holdes av alle. Operatørene i kanalen har avsvar for det som foregår i denne kanalen og skal handle rettferdig i evt. situasjoner som måtte oppstå. Synes du dette høres spennende ut, avlegg gjerne ett besøk MVH Oss i #software.no @ EFNet. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Kan du forklare meg hvordan dette ikke er et forsøk på å reklame, lukter DoubleClick lang vei.... Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Dette kan jeg forklare ved at det var du som var interessert i å lese posten, dette var ikke uønsket. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Dette kan jeg forklare ved at det var du som var interessert i å lese posten, dette var ikke uønsket. Når topic er såpass intetsiende som den er, er det naturlig at folk blir nysgjerrige og klikker seg inn for å se hva som skjuler seg bak topicen da.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Dette kan jeg forklare ved at det var du som var interessert i å lese posten, dette var ikke uønsket. Jeg pleier alltid å lese poster med teite topics, rett og slett fordi jeg er nyskjerrig... Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 For å skrive det lettere kan du/dere finne alle svarene i den første posten hvis dere leser litt. Dette er ikke reklame, men en annonse der vi søker Administratorer og Operatører som er interessert i å være med å drive denne kanalen. Selvfølgelig kommer det jo også litt ann på hva hver enkelt person selv betegner som reklamering, men her er det ingen sure miner.. Vi prøver bare å få litt respons fra interesserte. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Kommer ann på hvordan du definerer det, jeg definerer dette som ett forsøk på å opplyse oss og prøve å få oss til denne kanalen. Det er det samme som reklame på tv hvor de prøver å opplyse oss om en ny sjokolade og deretter gjør dette i ett forsøk på å få oss til å kjøpe denne sjokoladen. Så jo, dette er reklame. Ha en videre lett dag. Jens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå