123sidebrok Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg leter etter T-skjorter (helst plain) som er lange i lengden og slimfit rundt overarmene. Vet noen om noen sider der jeg kan "designe" disse eller eventuelt en klesbutikk som har dette? Setter pris på svar Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg har ikke opplevd JC sine T-skjorter som særlig lange, men ellers er de mer enn kurante Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Mine i medium har i hvert fall blitt helt vilt lange. De i small er derimot ikke i nærheten like lange. Det kan jo være verdt å prøve. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg bruker medium, så da er jeg vel bare lengre enn deg Lenke til kommentar
Brap Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Oppsøk en butikk som selger Matinique. Jeg har flere t-skjorter som er slimme og halvlange som jeg er veldig fornøyde med. Tåler mange vasker og er billige 300kr. Ofte tilbud 2 for 500.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå