heleneharby Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg driver med særemne, og problemstillingen min er (fantasifullt nok) "Hva gjør Erlend Loes bøker så populære i dagens samfunn?". Jeg er super fan av Loe, og elsker bøkene hans. Siden problemstillingen min omhandler samfunnet, føler jeg at det ikke hadde vært så dumt med innspill fra andre Loe fans, eller noen som kanskje har en grunn for at han ikke er populær? Hvem vet! Jeg tror i alle fall at jeg alene ikke kan svare for hele samfunnet, så innspill er alltid bra På forhånd, tusen takk ! =) Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Personlig skulle jeg tro det er måten han skriver på. Den litt forvridde humoren, og hvordan store ting virker så lite, og små ting så store i bøkene hans. Jeg leste først naiv-super når jeg var ikke mer enn 8 år gammel, hva jeg likte med bøkene da vet jeg ikke. Nå i nyere tid er det som trekker meg mot bøkene i første linje humoren. Humoren tror jeg har mye å gjøre med hvorfor de er så populære. Spesielt med tanke på at det er en type humor man enten elsker eller hater. Det finnes ikke noe "nøytralt" med bøkene. Det er enten eller. Jeg har aldri møtt ett menneske som sier de "delvis liker bøkene". Enten elsker de dem, eller så hater de dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå