ATLW Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Har hadt denne stolen i fem år nå, og det er noe av det mest behagelige jeg har sotte i. Men, hydraulikken er ødelagt, og jeg har fått svidd den fast, men nå er den låst på det høgeste. Så, noen som vet navnet på denne stole, og hvor jeg muligens kan kjøpe den? Har lett etter en ny i ca 6mnd nå, men ikke noe hell. Endret 30. august 2011 av ATLW Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Stikk på Jysk og se på stolen "Mark" Hatt en slik i 4 år nå. Superfornøyd. Tror den er på tilbud til 750kr denne uka. Koster normalt 1200-1500 Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 jeg kjøpte mine 2 på jysk. Den heter "Theo" Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Ja, jo.. Nå har det seg slik at jeg ikke bor i nærheten av Jysk. Uansett, har sett litt på 'Theo', for den har har hodestøtte og regulerbare armlener.. Men, ingen som vet hva min stol heter? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Det er nok samme stolen selv om du ikke har kjøpt den på jysk. Tror det er en svakhet i hydraulikken, har samme stolen og den er rimelig shaky. Men man får vel ny sånn patron. Endret 31. august 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå