jarle-60 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 En månelys natt på skogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Prøver igjen, det blir kortversjonen denne gang (litt ustabil linje). Likte fantasibildet ditt veldig godt, synes fargene var flotte og gav et rent og saftig uttrykk. Ansiktet som skimtes var en skikkelig høydare som gav bildet en fin mystikk. Ser du har tatt en spank løsning i stedet for å maske ut trærne. Men det betyr sannsynligvis ikke noe for andre enn de som kjenner litt til billedbandling. Jeg synes du kommer veldig godt fra dette eksperimentet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Dette må vel oppfattes som et fritt og litt crazy uttrykk, og i den kattegorien faller dette fint på plass. En del ting som jeg ville gjort anderledes her, men da ville det jo blitt mitt bilde og ikke ditt Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Stilig..men ville nok kjørt en støyfjerning på himmel her..mener det ville hjulpet godt på noe ullent utrykk rundt..ja må vel bli månene det da;) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Liker ikke så sterkt manipulerte bilder,dette falt ikke helt i smak hos meg,men fantasien din er det ikke noe i veien med:) Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg var skeptisk før jeg trykket på dette bildet, men må si jeg ble positivt overrasket! Jeg misliker i grunn det meste av HDR (om dette er det da.. ligner i allefall). Men dette fenget meg! Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kreativt som bare det. Liker sterke farver jeg vettu, og ansiktet bak der gjør dette litt mystisk. Vært mye vann for tiden, og potetkjeller'n er vel breddfull......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg