Gå til innhold

[iPhone] Hvordan få alle sanger i en mappe?

Anbefalte innlegg

Hei!

Når jeg har laget ett nytt album på Itunes. F.eks NYTT, med forskjellige nye sanger å redigert alle sangene slik at de skal ligge på det albumet inne på Iphonen. Hvorfor er de da sredd i flere mapper som heter nytt, hvor flere av de samme sangene er i flere mapper. Hva må endres for å få de kun i en mappe? Si jeg har 100 sanger. Av di kommer det gjerne 20 mapper. Har en mappe me flere hundre forskjellige sanger, sykt irriterende at de da kommer i ørrten forskjellige mapper inne på albumer. Hadde ikke det problemet i begynnelsen med min gamle ipod touch, da itunes ikke hadde fått så mange nye oppdateringer, men startet etter en stund.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår hva du snakker om. Kan du prøve igjen? Hva er for eksempel «mappene» du snakker om?

Hehe.. Inne på Itunes har jeg endret flere sanger slik at de kommer på en rekke hvis du sorterer etter album. Når sangene har kommet inn på iphonen/ipoden å jeg velger sorter etter album så vil jeg at allle skal komme samlet på ett album, men de kommer delt opp i flere album med samme navn.

Forstår du nå? =)

Lenke til kommentar

Forstår du nå? =)

Kanskje. :p

Marker alle sangene, høyreklikk og «Vis informasjon» (helt øverst) og velg «Sortering»-fanen (det kan være skrevet annerledes da jeg har iTunes på engelsk). Prøv å fyll inn albumnavnet her, i «Sorter album» feltet (nummer tre fra toppen). Utgjør dette noen forskjell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...