Gå til innhold

Nytt gaming headset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Corsair HS1

Har hatt dette en stund og er veldig fornøgd med det. Sitter godt på hodet, og har god lyd.

Vil også si at min personlige erfaring med G35 er at de sitter veldig dårlig på hodet, men så er hodet mitt lite vell og merke.

Lenke til kommentar

G35 sitter fint det, men er veldig tungt og klamt å ha på. Lyden er ikke super om du feks spiller Counter strike der du faktisk må høre den minste lille lyd.

Hææææææææææææææææææææææææææææææ?

G35 sitter som støpt på hodet, og jeg har ALDRI blitt klam rundt/i ørene, og da kan jeg a spillt i rundt 4 timer med headsettet på meg.

I spill som MW2, så er dette headsettet ekstremt godt, du føler at du har en fordel, for du hører folk med ninja (90%-ish redusert lyd fra fotsteg) bak deg før di kan knive deg.

Så. kjøp Logitech G35! :D

Lenke til kommentar

Romkameraten min har et G35. Kan bekrefte at dette har KNALL lyd, er behagelig å ha på og gir rom til ørene. Om det skulle bli klamt så må det være høye temperaturer rundt, og da blir vel alle ører inne i et headset klamme.

Selv har jeg et Turtle Beach PX21 som jeg er veldig fornøyd med. Sitter stramt på hodet, noe jeg liker. Kan også justeres mye. Mic'n er helt fantastisk og passer meg godt da jeg sitter mye på Skype. Kommer med en liten konfigurasjonsboks på tråden fra headset til PC hvor man kan justere en del. Lyden kan bli latterlig høy inne i dem og det hender jeg legger headsettet forran skjermen og bruker det som høyttaler :D Lang kabel er det på dem også, så kan gå over hele rommet mitt med det på :p

Lenke til kommentar

Spiller forresten cs, for det meste. Har sett litt på Sennheiser PC 350, og det ser jo ut som et kjempe headset!

For cs burde du vurdere et headsett som er bedre på lyse toner. Jeg for min del har prøvd det meste av instillinger på G35, men hører ikke en brøkdel av hva jeg feks hører i Steelseries 5H

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...