Gå til innhold

Nye vintersko!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Trenger noen tips til noen nye, moteriktige vintersko. Jeg går på en videregåendeskole i Oslo-vest, så 90% av guttene kommer til å bruke UGGs, noe som jeg ikke har tenkt til å gjøre.

 

Lurte i den anledning på om noen visste om noen fine, varme vintersko jeg kan kjøpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Trenger noen tips til noen nye, moteriktige vintersko. Jeg går på en videregåendeskole i Oslo-vest, så 90% av guttene kommer til å bruke UGGs, noe som jeg ikke har tenkt til å gjøre.

 

Lurte i den anledning på om noen visste om noen fine, varme vintersko jeg kan kjøpe :)

 

Pers?

 

Uansett, to gode alternativer kan være chelsea boots, som nevnt over, og den typen fkm postet i bildetråden i dag, du finner mest bra på nettet, som Pediwear, Herringshoes og A Fine Pair of Shoes.

Lenke til kommentar

Spesielt en som starter i førsteklasse på VGS. Som oftest vil man være litt i villrede om stil og hva man vil være, så å bare anbefale chelsea boots er litt håpløst. For alt vi vet kan han gå med joggebukse og hettegenser, eller med pene bukser og skjorter, eller kanskje med skikkelige sæggebukser.

 

Litt mer informasjon om hvordan stilen er og hvordan klesskapet er til vanlig er helt nødvendig for å kunne komme med gode anbefalinger, men jeg støtter innleggene over om å gå rundt i butikker og se litt hva som finnes. Hvis man da kan komme med noen gode eksempler på sko man liker kan vi igjen komme med kommentarer og andre alternativer ligner på skoene OP ønsker.

 

Ellers er forslaget til Noburu absolutt verdt å ta med seg, du finner mer formelle vintersko, men det er et godt alternativ som vil tåle snø og slaps godt. De er også lettere å kombinere med forskjellige stiler enn et par chelsea boots er, så dersom det er noe du tror du kan føle deg komfortabel med, ville jeg tatt en liten bytur neste helg og kikket innom skobutikker for å finne noe som kan ligne litt og passe til budsjettet og den øvrige stilen din.

Lenke til kommentar

Spesielt en som starter i førsteklasse på VGS. Som oftest vil man være litt i villrede om stil og hva man vil være, så å bare anbefale chelsea boots er litt håpløst. For alt vi vet kan han gå med joggebukse og hettegenser, eller med pene bukser og skjorter, eller kanskje med skikkelige sæggebukser.

 

Litt mer informasjon om hvordan stilen er og hvordan klesskapet er til vanlig er helt nødvendig for å kunne komme med gode anbefalinger, men jeg støtter innleggene over om å gå rundt i butikker og se litt hva som finnes. Hvis man da kan komme med noen gode eksempler på sko man liker kan vi igjen komme med kommentarer og andre alternativer ligner på skoene OP ønsker.

 

Ellers er forslaget til Noburu absolutt verdt å ta med seg, du finner mer formelle vintersko, men det er et godt alternativ som vil tåle snø og slaps godt. De er også lettere å kombinere med forskjellige stiler enn et par chelsea boots er, så dersom det er noe du tror du kan føle deg komfortabel med, ville jeg tatt en liten bytur neste helg og kikket innom skobutikker for å finne noe som kan ligne litt og passe til budsjettet og den øvrige stilen din.

 

Hei!

 

Nå til vinteren tenker jeg meg å bruke helt svarte Levi's 511 jeans. Sitter perfekt på meg, ikke for stramme og ikke baggy i det hele tatt. Oppå det, tenker jeg at jeg kommer til å bruke en skjorte og en cardigan/genser oppå skjorta pluss en jakke typ dette: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/no/en/zara-W2011/119501/389090/THREE%2BQUARTER%2BLENGTH%2BCROSSOVER%2BJACKET

 

Har også en Bergansjakke jeg bruker på de ekstra kalde vinterdagene. Ikke at jeg liker jakka, for den er ikke spesielt fin, men jeg vil ikke fryse ihjel :)

 

I dag pleier jeg å bruke Steve Madden seilersko som går lengre opp en vanlig seilersko, så det funker fett med jeans. Bruker også Converse, men som oftest blir det Steve Madden skoa, om det skal ha noe å si :p

 

Må si at jeg likte desert bootsene som ble postet over her. Tror det kunne vært noe som hadde passet min stil, men er de varme? :)

 

Takk for mange bra svar!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...