Martin-sama Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hei. Jeg har dette hovedkortet og har 2 X 2GB RAM. Så at komplett selger 2 x 2GB for 379,- og vurderte å kjøpe for å oppgradere PC'en. Vil dette ha noe å si i forhold til ytelse i spill? Kjører windows 7 ultimate 64bit. Tenkte å bruke litt penger å oppgradering, og lurer på om dette vil være verdt det. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Si hva du spiller? Størst sansynlig ikke hvis du ikke multitasker. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Spiller vel det meste egentlig. Nå går det i Age of Conan og The Witcher 2. Skal ha BF3 når det kommer. Resten av PC'en er HD 5870 og AMD X4 955. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Vent til du gjør en større oppgradering. Om du ønsker å bruke penger kan en SSD være bra om du ikke har dette. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hei. Jeg har dette hovedkortet og har 2 X 2GB RAM. Så at komplett selger 2 x 2GB for 379,- og vurderte å kjøpe for å oppgradere PC'en. Vil dette ha noe å si i forhold til ytelse i spill? Kjører windows 7 ultimate 64bit. Tenkte å bruke litt penger å oppgradering, og lurer på om dette vil være verdt det. Så lenge du har 4GB fra før så er det lite som trenger så veldig mye mer. Spill gjør ihvertfall ikke det (med noen veldig få unntak). Tunge redigeringsprogrammer som hvis du jobber med photoshop i print-størrelser derimot kan få bruk for veldig mye RAM - og noe ekstra RAM hjelper jo alltids med mer superfetch i windows7. Jeg vil ikke si det er nødvendig nei. -Stigma Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Til kun spill? Nei, ingen forskjell. Årsaken er at spillene er 32 bit og oftest grenset til 2Gb maks forbruk, noen kan bruke 3Gb med ytterst få er 64 bit hvor grensen er 8 Tb. Gjør du andre ting er det greit å sette inn mer, men ikke om det er kun spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå