Andreaz69 Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Hei, For en liten idrettsklubb ønsker jeg å få til et system der vi kan sende ut gruppe-sms. Brukte selv pcsms fra Netcom før, og det var i grunn utmerket, men har ikke de som leverandør lengre. Så til spørsmålene: 1:Finnes det en løsning for PC som sender gruppe-sms via min Iphone, uten at jeg må legge inn kontaktene i tlf? Har tlf-liste på fil i valgfritt format. 2:Et kjempepluss er å få egen avsender. (Navn) Noen som har forslag til en rimelig løsning her? Tittet på SMSBull.net, som koster 100,- i mnd. men vil ikke binde meg til tjenesten, uten å vite om den fungerer godt nok. Kan importere tlf-nr fra fil osv. Takknemlig for alle svar Endret 30. august 2011 av Banderaz Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Sjekk ut Keysms, de tilbyr også en prøve. Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Hvilken leverandør bruker du nå? Det kan jo hende at din nåværende leverandør har et tilsvarende alternativ til det Netcom hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå