Gå til innhold

BK: -Bridge towards fantacy-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du ikke jeg mistet hele kommentaren min når jeg skulle poste den da, får forsøke å rekonstruere:

Synes du har fått fram nøyaktig det du beskriver her. Broa suger blikket innover og fargene er med på å forsterke dette. Det eneste jeg ikke er helt fortrolig med er lysskinnet på himmelen, det ser litt rosa ut på min skjerm og harmonerer ikke helt med resten. Men jeg ser jo at "noe" der oppe er med på å gi en slags balanse i bildet. Men totalt sett synes jeg dette ble bra og det gir plakatfølelse (positivt ment)

Lenke til kommentar

Tøft ble det hvertfall. Vet ikke hva slags stil det kan kalles, men ser det for meg som veggpryd på et gutterom. Du burde kanskje legge på svart bakgrunn?

Tusen takk Erik, ikke uenig med deg at bildet kanskje trer best frem på svart bakgrunn. Men siden jeg ba folk om å se bildet på en hvit vegg, så ble det feil for meg å legge det ut på sort. Men det er jo forskjell på vegg og skjermpresentasjon, så jeg burde nok valgt svart for skjermpresentasjonen.

Lenke til kommentar

Tror du ikke jeg mistet hele kommentaren min når jeg skulle poste den da, får forsøke å rekonstruere:

Synes du har fått fram nøyaktig det du beskriver her. Broa suger blikket innover og fargene er med på å forsterke dette. Det eneste jeg ikke er helt fortrolig med er lysskinnet på himmelen, det ser litt rosa ut på min skjerm og harmonerer ikke helt med resten. Men jeg ser jo at "noe" der oppe er med på å gi en slags balanse i bildet. Men totalt sett synes jeg dette ble bra og det gir plakatfølelse (positivt ment)

Tusen takk for tilbakemeldingen Eva, lyset du ser i vinduer, over og på broen er lampelys med samme hue faktor, untaket er den planetlignende saken. Men går ut fra at dette blir veldig smakssak, men jeg landet altså på den litt rosalilla nyansen her.

Lenke til kommentar

Synes det er et tøft metallisk storbyjungelbilde. Det neon-lilla lyset er et godt valg. For meg ser deler av bildet ut til å være litt lutende mot høyre. Prøvde transform, distort verktøyet i PS på bidet ditt, og syntes jeg fikk "reparert" balansen ved hjelp av det.

Tusen takk Knut, godt at i alle fal du er enig med meg ang. at den neonaktige fargen ikke var så dum i denne sammenhengen.

Ja bildet har styrtende linjer, det ble tatt med viritual horizison, og skal sånn sett ikke helle. Men fant at det ble komplisert å rette opp bygningene hver for seg i PS, med de bærende vaierene i forkant og så synes deler av bygningene i glassrekkverket. Så droppet dette, tenkte at det ikke gjorde så mye i forhold til at dette er en litt tegneserie utgave av virkeligheten.

Enig med Evakb her , fått til det beskriver veldig velykket . Liker ikke så godt den fargen du har brukt men går mere på smaksak. Veldig bra.

Tusen takk for kommentaren Jarle. Fargevalg er vansklig. Kjørte gjennom hele hueregisteret før jeg valgte den jeg syne stod seg best til motivet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...